Oeps had niet goed gekeken. Ik dacht al de nieuwe. Hoe dom van mij…
Gisteren een saffierglas deksel laten plaatsen op mij Speedy. Denk dat ik hem vanaf nu maar ondersteboven ga dragen
Tof hoor! Ziet er ook lekker overzichtelijk uit.
Mijne gaat er waarschijnlijk uit.
Voor wat anders of heb je er genoeg van (kan ik me niet voorstellen 🤷🏻)
Nee, geen genoeg van. Het is een dijk van een horloge, maar ik wil graag een panerai en dan moeten er offers worden gemaakt. Overlappende horloges gaan dan het eerst eruit helaas.
Ah oké snap ik.
Ik vind dit echt een heel tof ding, heeft alles wat een horloge moet hebben, zeker als je een wat grotere pols hebt. Echt een dijk van een horloge en heel makkelijk draagbaar. Is ook één van de weinige horloges die ik langer als een dag draag als ik heb gewisseld
Gewoon een cool ding.
Ik denk wel dat hij concurrentie gaat krijgen als de bestelde SD43 wordt geleverd. Ook dat is namelijk een dijk van een ding. Ik ga het beleven 🤷🏻
Denk wel dat je het snel zal kwijtraken
Bij mij zit ie tussen de sub en de blauwe smp300 in. Een Panerai is dan complementair aan die 2, deze is dan ergens overbodig als er harde keuzes gemaakt moeten worden.
Ik begrijp je, ik vind alleen laten gaan heel moeilijk
Oh ik ook hoor, maar er groeit helaas geen geldboom in de tuin.
Ik heb printbeton in de tuin , groeit zelfs geen onkruid
Ik wil mijn frankensteintje toch wat meer richting origineel trekken. Weet iemand een bedrijf die (niet al te duur) wijzerplaten kan aanpassen? Zie de foto voor wt ik in gedachte heb.
Hierbij onze nieuwste aanwinst. Heerlijke PO. Zien jullie meteen het verschil qua polsdikte tussen mijn vriend en mij.
Wat is zijn polsomtrek? 15cm of zo?
Mooie PO trouwens.