Had nog een blauwe nato liggen
Mooi NATO STRAP
puur ter info , ik hoorde net dat de tokyo versie niet meer bij besteld kan worden door nederlandsedealers … in Dusseldorf (best veel omega dealers met echt veel aanbod heb ik er 1 gezien)
dus als je er 1 wilt, niet te lang wachten
Oeh nice
Proficiat
Een blauwe PO zie je niet vaak hier op het HF.
Kan iemand mij adviseren over het volgende.
Ik overweeg de Omega Speedmaster 310.60.42.50.01.001 aan te schaffen (de Rootbeer laat toch op zich wachten). Echter is deze boutique Only. Nu begreep ik dat Schaap hem wellicht kan bestellen met een aanbetaling, dus niet voor op zicht.
Ik wil het horloge eerst rustig bekijken en om proberen en dan heb ik nog zeker de tijd nodig om een beslissing te maken. Kent iemand toevallig die dit horloge heeft of waar ik hem kan om proberen? Tourbillion heeft hem niet, Schaap niet en de dichtsbijzijnde Omega boutique ligt op 3 uur rijden. Nu vind ik dit geen probleem, maar dan wil ik zeker weten dat ze hem hebben. Liever probeer ik hem ergens in Nederland.
Nee, helaas. Maar ik zou het een fantastische aankoop vinden. Voor wat het waard is, mijn zegen heb je.
Ik denk met 99% zekerheid dat er nog niemand in NL deze nu al heeft dus is een rit van 3 uur de snelste mogelijkheid.
Ik ga eens informeren of ze er überhaupt ergens een hebben liggen. Alleen 6 uur rijden voor een horloge is een beetje veel haha. Maar lijkt mij echt een prachtig ding
Hoeveel mm ?
Wat een gaaf ding is dat zeg! Ik denk dat je er ook meer en langer plezier van gaat hebben dan de Rootbeer.
Dat denk ik ook. Maar het is een pak geld en wil er zeker van zijn haha.
Ik Omega maar eens gemaild om te vragen waar die beschikbaar is.
Heb van de AD een offerte ontvangen voor een verstelbare sluiting (117STZ001154) om te monteren op mijn speedmaster. Moet zeggen dat ik nogal schrik van de prijs die ze ervoor vragen.
Een van jullie misschien een goed adres waar ik deze kan bestellen?
Bij #horloge24