Omega Only (Deel 2)

Mijn oude liefde is terug! De speedy Reduced. Ik had deze één maandje en verkocht om voor de Datejust te gaan. Ik kreeg echter spijt en heb de datejust weer verkocht en deze vandaag aangeschaft😎

6 likes

het ziet er ook niet uit dat er slijtage is maar meer losgebroken of gebogen.
je zou bijna zeggen dat er iets gebeurd is en volgens mij kan dat alleen maar gebeuren als de sluiting open is want gesloten lijkt me het bijna onmogelijk (of er moet veel meer kapot of beschadigt zijn) … apart zeker bij zo’n jonge klok :thinking:

1 like

Relax stand met de beentjes hoog :grin:
En de Tokyo 2020 :jp: Seamaster :blue_heart:

22 likes

Nog steeds heel blij met deze:

23 likes

Blij met de NA :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

ah super klok :+1::+1:

1 like

van harte , blijft super …
kijk ook rond voor een speedy :+1::+1:

10 likes

Wauw prachtige klok. Welke referentie is dit.

Mooie band!

1 like

Zelfs m’n vriendin herkent tegenwoordig horloges (die ik heb) :grin:

‘B&B vol liefde’

2 likes

Afgelopen vrijdag weer eens een speedy omgehad. En wat voor 1!

Dit zou ik toch echt wel willen dragen :grin:

Dank aan @Erik11

8 likes

Vanmiddag een leuke middag gehad bij een kleinschalig, op afspraak, Omega mini event bij S&C… dit in het kader van Omega als official timekeeper van de Olympische Spelen die zojuist gestart zijn.

Een geslaagde middag met een klein hapje, drankje en een leuke tas met wat spullekes :pray:t3: Leuk is het plaatje met de tekst eens nader te bekijken… daar zie je wat Omega mee zeulde in 1932 aan “apparatuur” en het verschil met 2012 :sweat_smile:

Mooi merk dat Omega :ok_hand:t3:

9 likes

Lekker duo… speedy krijgt alleen te weinig draagtijd en staat binnenkort waarschijnlijk naar het blauwe deel.

15 likes

Goedemorgen, lekker genieten in de ochtend zon :sunrise_over_mountains: met de Tokyo 2020 Seamaster :jp:

16 likes

Hoe mooi zijn de Omega’s met een witte dial?

'k heb nog geen horloge met een witte plaat in mijn collectie en denk er aan een Omega Speedmaster Date met witte dial - 3511.20 - aan te schaffen. Wie heeft deze en kan enkele foto 's plaatsen?

17 likes

Summer time holidays. :sunglasses:

20 likes

17 likes

Is hem niet!

1 like