Omega Only (Deel 2)

Check even met @tompj voor het onderdeelnummer, hij is hier ook mee bezig begreep ik.

2 likes

Heb een paar opties doorgegeven (3 en 6 posities op de sluiting), maar het loopt daar allemaal nogal traag :joy:

Wat is Omega toch eigenlijk een ‘fraai merk’. Geen idee waar ik dit plaatje vandaan heb, maar het geeft me de kriebels … positief! Mooi horloge. :ok_hand:

11 likes

Is ook echt een super gaaf horloge!

Zelf nog beetje in de ban van de PO :joy:

Maar zo een SMC op rubber is ook zeker niet verkeerd!

En om deze foto rits echt af te maken, oude foto van mn eerste “ echte “ horloge !

Veel zwart , veel staal, just the way i like them :joy:

4 likes

Volgens mij gaat het niet heel lang duren :joy::+1:

1 like

Welterusten voor straks :+1:

10 likes

Ik vind deze te gek :ok_hand::ok_hand:. De kast en lugs :heart_eyes::+1:

9 likes

Als er een mooie kans voorbij komt en ik ga hem bekijken, passen etc. ben ik waarschijnlijk verkocht. Maar dat was in 2019 ook al zo hoor. Deze SMP staat al langer op mijn lijstje. :wink:

Er komen gelukkig niet veel van dat soort ‘mooie’ kansen voorbij zodat ik fijn van al het andere moois kan genieten, zoals van onze moonwatch … :sunglasses:

1 like

Keuzes :roll_eyes::roll_eyes:

Ik wacht sinds mei op de Submariner date. Één duiker voor een niet duiker is voldoende :see_no_evil:, denk ik (de SKX niet meegerekend :joy:). Maar vind de seamaster broad arrow heul gaaf.

2 likes

De Sub heb ik al eens versleten, die is ook prachtig!
Ik ga er maar eens over dromen, over al dat moois van Omega … :sleeping:

1 like

Welterusten dan maar :joy::+1::ok_hand:

1 like

Ok, denk dat ik de gok gewoon neem. Ik laat hem polijsten, hij krijgt een beurt en dan verkoop ik hem. Zie ze staan voor 1500,- op Chrono, dus als ik er nu 400,- in stop, moet ik er nog wel 1000,- voor kunnen krijgen hoop ik.

Dat heb ik tijd geleden ook gedaan met een staal/gouden uitvoering. Beurt bij FS, niet polijsten en uiteindelijk verkocht via MP. Succes.

Wat betreft de maat vind ik die allemaal goed passen op je pols.

Correct, gisteren laten monteren. Ideaal. Onderdeelnummer moet ik thuis even opzoeken.

1 like

Waar heb je die kunnen regelen, als ik vragen mag? Hier loopt dat allemaal heel stroef, maar dat kan ook aan de Belgische manier van werken liggen :flushed:

Bij mijn NL AD in Laren. Duurde even voordat het juiste type boven tafel was. Werd uitgezocht door iemand van Omega Nederland kennelijk. Uiteindelijk de juiste besteld en geleverd. Ging uiteindelijk ook wel bijna drie weken overheen.

Goed om te weten! Bedankt!

Vandaag teruggestuurd gekregen (naar volle tevredenheid) van @Tokes. Nieuwe zwarte band er op. Mijn vader heeft dit horloge ooit eens gekregen van zijn werk.

6 likes

Mijn huidige Omega setje:


18 likes