Omega Only (Deel 2)

Dat vind ik juist tof ook de datum op zes vind ik super :ok_hand:

1 like

Omega :ok_hand::heart_eyes:

13 likes

10 likes

@Skv, tip:

ik zie op mijn laptop (en smartphone) nu alleen maar je bank totdat ik er op klik. Je Globemaster is mooi genoeg om direct op de voorgrond te zetten. Geldt uiteraard ook voor je foto’s van je voer(kleed) in wat dragen we vandaag etc. … :wink:

1 like

Moet mijn tafel afstoffen! :sunglasses:

13 likes

Telefoon heeft net een update gehad, instellingen van de foto app zijn denk ik aangepast. Ai.

Dank voor de tip!

Herkansing…!

14 likes

Yes, I see it. Master Chronometer all the way! :sunny:

1 like

9 likes

Dat is idd wat ik ook bedoelde.

Het was vandaag besteld morgen geleverd. Dit werd al snel 6 weken. In die tijd genoeg tijd gehad om te twijfelen en dat ging ik ook serieus doen. Hoe meer fotos ik keek hoe erger het werd. Tot ik na 4 welen bericht kreeg. En toen zag ik het horloge weer als hoe ik het herinnerde tijdens mijn zoektocht.
Al ben ik het blije gevoel ook altijd weer snel kwijt.
Maar zou er geen afstand van willen doen.

1 like

Voor hetzelfde geld had je ze afgebeld, “Duurt me te lang. Laat maar!” … onder het mom van, hij is toch niet zo mooi als ik dacht. :wink: Hoe mooi sommige foto’s ook zijn, dit is wel een horloge wat je even in het echt moet zien als 'ie op je wensenlijstje komt te staan.

Iedereen die er ook eentje wil? Laat je verrassen! Fifty shades

7 likes

Recht koop op afstand. Als het kan altijd online bestellen en afhalen in de winkel :wink:
Dan ben je ook geen reden verschuldigd.

1 like

Geinig. Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Mijn gevoel gaf me juist mee bij dit soort ‘luxe goederen’, nieuw bij voorkeur in de winkel kopen en niet on-line … weer wat geleerd! :sunglasses:

1 like

Ben me al een tijdje aan het oriënteren op het HF maar ook daar buiten.
Had eigenlijk nog niets écht specifiek op het oog totdat ik onderstaande PO tegen kwam.

Vooral de GMT complicatie en de zwart-wit bezel vind ik bijzonder… aantrekkelijk.
Polsmaat is overigens 19,5cm

Any thoughts?

3 likes

Als je het kan (en wil) leien, doen! Fraai ding. :heart_eyes:

1 like

Heeft er iemand nog interesse in dit?



Een soort van opbergmap/etui…maar eigenlijk niet voor een horloge :thinking: Geen idee wat je ermee moet doen. Misschien handig voor op vakantie ofzo.
Omgeving Amsterdam, gratis. Verder dan 15 minuten rijden: verzendkosten.

1 like

En weg :wave:t4:

1 like

In het echt is ie nog mooier dan op de foto’s.

Vorige week heb ik exact dit model aangeschaft en vandaag ook om de pols. Voor mij de 2e Omega die ik heb aangeschaft (na een Speedmaster) en hij bevalt heel goed. Ik heb nog even getwijfeld vanwege de dikte van de kast, maar het gaat net onder een overhemd.

Net als jij vind ik de kleurstelling geweldig. De afwerking is subliem, het draagcomfort hoog door o.a. de snelverstelling van de band en het uurwerk fantastisch.
En het voldeed aan mijn eis dat het zowel zakelijk als casual goed te combineren valt. En dat doet het! :slight_smile:

13 likes

5 likes

Mooi klokje.

Paar foto’s van exen.

11 likes