Omega Only (Deel 2)

11 likes

Ik gooi er nog iets fleurigs tegenaan op deze grijze dag…

15 likes

11 likes

Nu ik zo’n verstelbare sluiting heb, hangt deze veel vaker op de bracelet om de pols. Wat een verschil!

9 likes

10 likes

:heart_eyes: Plexi :heart_eyes:

11 likes

In het eerste uurtje in bezit heel naïef poetsen totdat je ziet dat het een omega logo is op je plexi😊

10 likes

Ik ben voor mijn seamaster 300 op zoek naar een bracelet. Een mesh bracelet vind ik erg gaaf en wil ik zeker, maar eigenlijk wil ik ook een “normale” stalen bracelet.

Zit er kwalitatief nog veel verschil tussen een vintage 1171 en een service 1171/1 bracelet?
Ik wil binnenkort een 1171 of 1175 band aanschaffen voor mijn Seamaster maar ben niet zo bekend in de omega wereld.

Als iemand een goede tip heeft voor een 1171/1175 en voor een 1380/237 mesh bracelet dan hou ik me warm aanbevolen.

Mijn watchco is in vrijwel nieuwstaat en toch een voor puristen bij elkaar geraapt zootje dus staat is voor mij vel belangrijker als vintage.

Dat heeft hij zeker nodig. De mijne draagt ook meteen comfortabel de hele dag door.

2 likes

2 likes

Ik had de hoop al opgegeven om deze nog vaak op staal te dragen, maar nu … elk horloge zou dit soort sluiting mogen hebben, maar op een zware joekel als deze is het echt nodig.

1 like

:heart_eyes:

12 likes

Ik vind die dial van de moderne seamasters echt heel vet.
Als ze ze nou ook nog zouden maken zonder die stomme helium valve, dan zou ik er best één willen hebben.

2 likes

Niet de beste Photoshop.
Voor mij is het juist een plus punt, maakt het een uniek model.
Zit verder ook niet in de weg.

5 likes

nachtlampje aan, weltrusten…
image

8 likes

Ja. Zo vind ik 'm echt een heel stuk mooier :wink:

Eens! Ook ik heb even een snelle photoshop in elkaar geflanst enne …

… ik vind met de HEV (zoals 'ie in de winkel ligt) wat meer ‘balans’ geven. Prima.

@Skv, heb je hem al eens om de pols gehad? Zo niet, doen! Valt echt reuze mee.

6 likes

Cruisen met De Benz opa? :sunglasses:

Verplicht plaatje om on topic te blijven:

12 likes

Nee. Nooit gedragen. Maar ik vind het optisch echt niet mooi, en praktisch biedt het helemaal niks extra’s. Daarom zal ik er helaas niet zo snel voor kiezen. Toch jammer.

1 like

Eens, het HEV is totale onzin voor de consumentenmarkt.

Als je eens in de buurt bent van een Omega dealer zou ik je toch aanraden eens naar binnen te lopen. Tip: Laat je geld thuis! :wink:

1 like