Omega Only (Deel 2)

Het is wel even een klusje geweest maar vooral omdat ik zelf veel te voorzichtig ben.
Gat effectief over 3x niets wat er aan materiaal weggehaald wordt maar toch een flinke tijd mee bezig geweest.

Ondertussen blijf ik nog wel rond kijken naar de omega mesh band. Toch het gevoel dat die er echt bij hoort!

Staat goed die 633 band.
Mocht je op zoek zijn naar een Omega mesh band, met dit adres heb ik goede ervaring (John Spellman):

1 like

Dank je voor de tip. Bij de omega AD is hij ook nog leverbaar voor 430 euro. Kijk even of ik een gebruikte kan vinden voor een goed bedrag en anders bestel ik hem.

1 like

Aah oké, dan is dit adres niet interessant.
Ben benieuwd.

1 like


NA’s

20 likes

Heb je beide gekocht?

Yes😅 gister opgehaald

1 like

Gefeliciteerd!
Waar heeft u die speedmaster vandaan gehaald?

Beide erg mooi. Gefeliciteerd!

Die koffers vind ik trouwens op het kinderachtige af worden. Een mooie houten doos lijkt me stijlvoller.

1 like

Alle bij uit haarlem, schaap en citroen heeft ze ook alle 2 nog liggen, eentje in Groningen en Utrecht.

Jij hebt ook de speedmaster toch ?

1 like

Yep, die van mij komt uit Groningen.

Had Groningen ook nog zo’n seamaster liggen of niet?

2 likes

Ja zijn zeker mooi, de 007 zit in een houten kist, de speedmaster in een koffer. Alle bij heel mooi maar wel mega groot die dozen😅

1 like

Volgens mij niet, Groningen lag nog de speed en de seamaster ligt in Utrecht

2 likes

Ah oke, maakt verder ook niet uit.
Ik heb al wat incoming van Omega.

Gefeliciteerd!

Ik ben er bij beide modellen nog steeds niet uit hoe mooi ik ze vind. Maar allebei zijn ze erg goed gemaakt, met veel leuke details.

Veel plezier ermee :+1:

1 like

Okee😃 welke komt eraan ? Bij mij nog de worldtimer

1 like

Eigenlijk is ie al binnen, maar t is een verjaardagscadeau.

En het is een globemaster annual calendar geworden. Deze:

17 likes

007 partners in crime

16 likes

Dat is wel een gaaf duo zeg!

Zekerweten ! Meeste james bond horloges vind ik niets maar deze 2 zijn echt top