Omega Only (Deel 2)

Eens. Ik heb de annual wel eens gepast en die is voor mij echt veel te groot. De gewone versie van 39mm valt al vrij groot om de pols vind ik.

Denk dat hij wel kan op een stevige pols, die 41mm. Vandaf 20cm omtrek ofzo. Ik blijf steken op 18.5 cm.

1 like

Less is more

Ik heb een 20cm pols, maar vind de wijzerplaat echt te druk, terwijl de gewone echt een schoonheid is. Kon de gewone niet passen (de annual calendar wel). Ben bang dat die mij net iets te klein zal vallen.

Ik vind hem groter lijken dan de meeste 40mm horloges.

Hier de GM in 39 en mijn GMT in 40.

10 likes

Mmh, ik vind de annual calendar niet te druk hoor.

Zo staat een DJ41 om mijn pols, dan te weten dat een fluted bezel iets groter lijkt

4 likes

Dan zou de 39mm GM jou staan alsof ik een 36mm dresser draag om mijn pols. Kan alsnog prima vermoed ik!

1 like

Is uiteraard een prachtig ding maar ik vind de wijzerplaat te druk, persoonlijk dus. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk heel veel plezier met een prachtige Globemaster :ok_hand::+1:

1 like

Wil het nog een keer proberen als er toevallig één ligt als ik weer bij een AD ben, zal wel even duren nu :roll_eyes:

En zo staat de 42mm speedmaster om mijn pols

9 likes

Thanks!

13 likes

Ja bizar hè :yum:

1 like

9 likes

Speedy Tuesday!

23 likes

Ja, het resultaat zien we hier. Iemand bekritiseren op hetgeen hij van zijn ouders krijgt.

2 likes

#SpeedyTuesday, dus bij deze een plaatje van de CK2998 Pulsometer. :slight_smile:

16 likes

Nieuwe aanwinst:

43 likes

Cool zeg!

1 like

Nice :star_struck:

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA

1 like

Cool! Heb je daar misschien een wristshot van?
Ben benieuwd hoe die op de pols valt.

1 like