Omega Only (Deel 2)

20 likes

Super duo!

Blijft een mooi merk.
Ben opzoek naar een lerenband met vouwsluiting voor mijn SMPc. Heeft wel wat denk ik.






Connie en piepan hiddencrown

12 likes

15 likes

16 likes

Toch wel het mooiste merk eigenlijk😃

22 likes

idem dito :slight_smile:

Wow wat een mooie collectie zeg :ok_hand:t2:
Is dat rode Omega doosje links onder ook van Omega? Ik zie op Ebay regelmatig van deze dozen voorbij komen. Die hebben dan vaak last van obesitas. Maar die komen dan uit China. Daarmee wil ik niet insinueren dat die van jouw nep is hoor.

1 like

Een dag niet gewandeld
 maak 'm maar af, @HansT!

13 likes

Dank je wel!
Klopt, ik heb originele 4 Omega dozen, 1 houten doos, die zat bij m’n toen nieuwe Seamaster. Verder 2 rode Omega dozen, waarvan 1 bij m’n Speedmaster hoort en de ander, een splinternieuwe, kreeg ik van m’n plaatselijke juwelier bij een Omega handwinder die ik in april van dit jaar heb gekocht.
De rode Omega reisetui (op deze foto niet te zien) kreeg ik samen met een Omega poetsdoek en een nieuwe garantiekaart bij de service (uitlijnen) van m’n Seamaster bij Omega, allemaal echt dus.

2 likes


is een dag niet geleefd😀.

Vanmiddag ook gewandeld met m’n Seamaster (en het hondje)!

1 like


18 likes

Mijn enige Omega nog.

14 likes

26 likes

Lekker hoor, de groeten van zijn tweelingbroer! Gisteren nog even een originele zwarte rubberen band erbij besteld; kan ik eens afwisselen.

11 likes

Prachtig, hoe moet ik deze zien tov de Cartier die je eerder had ? Ben gewoon benieuwd


1 like

Mooi mooi!!

Rubber band doe ik van de zomer bestellen.

De stalen band is erg fijn, vooral de verstelbare sluiting gebruik ik regelmatig.

2 likes

5 likes

Niet te vergelijken. De Omega is een super horloge als daily beater, de Cartier is wat “gekleder” vind ik. Hij staat trouwens voor de geïnteresseerden te koop voor een scherpe prijs bij @triplock’s Wristcandy.

1 like

Ok dank je en inderdaad zijn 2 verschillende horloges vandaar ook een beetje mijn vraag.

Ze zijn beide prachtig op hun eigen manier :ok_hand:t2:

1 like