Omega Only (Deel 2)

Merci!

1 like


Honeymoon :sunglasses:

16 likes

9 likes

De nieuwe en de ouwe

27 likes

Nieuwe aanwinst dus? Gefeliciteerd! Deze vind ik echt geweldig mooi, al een paar keer over getwijfeld. Hoe bevalt-ie?

1 like

Je klokkie schoner dan schoon met één druppeltje Dreft, of zoiets … :sunglasses:

25 likes

Waanzinnig. Ik had een ultraman. Daar had ik echt minder mee.

Moet ook zeggen dat ik de kast en het gemak van het opwinden bij deze veel lekkerder vind.

:ok_hand:

Dank, dacht ik al. :ok_hand: Ik heb nooit iets gehad met andere Speedmasters dan de standaard moonwatch, maar deze is wel super. Ik heb de SM300 in de enigszins vergelijkbare kast en daar ben ik ook weg van.

Dat wordt moeilijk weerstaan nu, met te veel tijd omhanden…

2 likes

Pinpas aan moeders geven… en dan niet via Paypal stiekem betalen hè…:laughing:

1 like

Bij de losse foto’s word ik er niet warm van maar bij die wristshot! :heart_eyes:

Hele gave combi!

1 like

Zo’n Trilogy Speedy is het toch net niet hoor :stuck_out_tongue:

11 likes

Jaja jij kan het weten… ! :laughing:

Genieten is het!

13 likes

Dat is zo te zien een hele fles geweest. :crazy_face:

1 like

Crosspost :v:

15 likes

5 likes

Ik bekijk hem nu op mijn computerscherm … wat heeft die iPhone camera een lelijke lens blur! :astonished:

Nieuwe band. Zo lente. Zo fijn.

19 likes

Die gaat er hier wellicht komende week ook komen. Vandaag omgehad. In real life echt schitterend.

5 likes

Ook in wit? Ik ben echt helemaal gek op dit horloge. Ga je denk ik geen spijt van krijgen.

Was er niet eens naar op zoek, gekocht als impuls toen hij op HF te koop stond vorig jaar.

Heb inmiddels ook al voor bijna 600E aan banden er bij gekocht in 3 maanden :joy:

1 like

De witte inderdaad. Op leer.

2 likes