Omega Only (Deel 2)

https://www.instagram.com/p/B_-eQTvgDyc/?igshid=jokpcefdeo9m

Nieuwe Hirsch band voor de Speedy. Is het wat?

18 likes

Alles kan op een Speedy Pro. Maar het is niet de mooiste combi imho.

1 like

Avond foto :slight_smile:

5 likes

8 likes

Vind het wel mooi

1 like

Cross post

8 likes

Blij met m’n Tritium Speedy uit 1991 via @SuperC.

Ik ga ‘m vooral op leer dragen denk ik. Dit bandje van Bulang bevalt me al prima. Maar op dit forum is @Rolopalooza toch wel DE bandenkoning. Dus ik ben benieuwd Roaldr: wat zijn jouw top 3 all time favorite bandjes voor de Pro?

16 likes

Lekkere Speedy hoor! Hoor graag de uitkomsten :wink:

1 like

15 likes

14 likes

Heb afgelopen vrijdag de Globemaster annual calendar omgedaan bij de AD, ze hadden de gewone niet op voorraad.

De kastmaat (41mm) vind ik subliem, eenmaal omgeslingerd weet ik dat de 39 mij iets te klein zal zijn. Ik vind de wijzerplaat echter ietwat te druk, de maanden hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten.

Deze vind ik geweldig, rosé goud in combinatie met de kleur wijzerplaat is gewoon geweldig. Hier zou ik voor kunnen kiezen :heart_eyes:, maar het liefst nog deze zonder annual calendar maar wel in 41mm (laat dat er nou net niet zijn :angry:)

9 likes

Hm dat is een hele goeie vraag eigenlijk waar ik even over heb moeten denken maar ik denk dat dit het zo een beetje is. In willekeurige volgorde.

Ik ben een fan van felle contrasterende kleuren dus deze Bulang moet er zeker in:

Dan als volgende deze band van Veblenist. Dit is 1 van mijn favoriete banden eigenlijk.

En dan nog een groene, ook van Veblenist. Ik heb wel een beetje een zwak voor groen denk ik :slight_smile:

Maar lastig om te kiezen hoor. Heb eigenlijk bijna nooit een band langer dan een dag of 3 max op een horloge.

16 likes

Bedankt en verrassend! Groen zou ik zelf niet snel kiezen, maar het ziet er wel tof uit!

Off topic: die enorme Breitling zou ik zeker verkopen. Er zit zo’n groot Wings logo op, dus misschien is het iets voor @RLC. En dan kun jij weer door naar de volgende :grin:. Wat staat er bovenaan je wensenlijstje?

1 like

Als het goed is heb ik eind van de maand een Explorer 1 incoming. In de sfeer van ‘wat moeten we anders met ons vakantiegeld?!’ :smiley:

Bovenaan de lijst staat dan nog een 16710 Coke. Daar gaat dan wel de Explorer 2 voor wijken (denk ik). Ik kan echter heel slecht afscheid nemen :smile:

De Breitling is trouwens echt een leuk ding maar krijgt de laatste tijd wat weinig tijd wat eigenlijk zonde is. Hij ligt echter niet in de weg…

1 like

Nee en nee.

Omdat AD’s en boutiques nu grote moeite hebben om klanten naar binnen te halen, probeert Omega zo het gat te dichten. Online verkoop vanuit de fabriek heeft een AD niks aan natuurlijk maar het is niet een opzettelijke actie om de retailers buiten spel te zetten. Zelfs Patek doet het ook op dit moment🧐.

En de Speedy Tuesday limits zijn allemaal verkocht via boutiques en AD’s. Dus online reserveren en in een winkel afrekenen en ophalen. Een AD kreeg over deze verkoop provisie. Makkelijk verdiend zelfs.

Plaatje erbij :sweat_smile:

13 likes

10 likes

Explorer 1 is top!

De 16710 Coke vind ik ook gaaf, maar wel erg duur geworden. Tenzij je er 1 neemt zonder doos en papieren.

JLC en Grand Seiko geen kanshebbers? Of, doe eens gek, een VC Overseas?

1 like

“one learns each day” :grin:

1 like

JLC zeker wel hoor. Die Ultra Thin Moon van @tompj loer ik al lang naar. Weet alleen niet of ik er al ‘klaar’ voor ben. GS heb ik nul gevoel bij en VC eigenlijk nooit echt in verdiept :slight_smile:

Zoveel leuks nog… :smiley:

3 likes

Begin dit jaar de VC Overseas Chrono en de gewone 4500 geprobeerd en tevens met het budget op zak. Maar er klopte iets niet met hoe de band aan de kast zat, helaas teveel ruimte tussen de band en de pols (18cm). Bij @ChetBaker was het ook een deceptie. Einde off-topic bericht :wink:.

1 like