Omega Only (Deel 2)

22 likes

3 likes

15 likes

3 likes

Nogmaals gefeliciteerd! Toch best veel ST1’s in Nederland volgens mij. En weer eentje bij een liefhebber dan een handelaartje, top!

Je kan tandpasta of Polywatch gebruiken als het ooit erger wordt. Maar nu is ie echt van jou :wink:

1 like

Dank je!!
Erg blij mee, horloges zijn er om gedragen te worden.
Het eerste krasje doet altijd een beetje pijn :smile:.

Muiskleurig horloge. In en uit het zonnetje.

24 likes

7 likes

10 likes

Wow wat is dit een bizar mooie plaar :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

9 likes

Met gepaste trots show ik hierbij mijn bij Jaap gekochte Omega Seamaster Planet Ocean Goodplanet GMT.

Had al vaker een PO gehad maar vond deze, met z’n oranje cijfers in de Bezel erg interessant. Daarnaast heb ik altijd graag een GMT functie in een horloge.

Natuurlijk maakt de GMT Bezel dat hij in principe niet bijzonder geschikt is voor duiken, maar toch is hij 600m waterdicht. Bij mij zal hij echter nooit dieper gaan dan een meter of 2 denk ik zo dus duiken is aan mij sowieso niet besteed.

Leuk vind ik ook de kleur van de wijzerplaat en Bezel; op de meeste foto’s lijkt hij zwart maar is in werkelijkheid erg donkerblauw.

Oorspronkelijk werd hij desgewenst ook geleverd op een donkerblauwe rubberen band met gesp. Mocht iemand weten waar ik er zo een (origineel) online kan kopen dan hoor ik 't graag.

Tijd voor wat foto’s!

@SuperC: bedankt weer voor de leuke ontvangst en prettige deal!!

Op deze foto zie je - als je goed kijkt - dat ie blauw is:

50 likes

Tof model en je kan hem zover ik op de foto kan zien goed hebben!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi zeg!

1 like

Heel mooi! Beste serie van de PO, wat mij betreft.

1 like

Mooie aanwinst! Veel draag plezier.

1 like

Joepie! Inmiddels staat, met dank aan @Horloge24, een originele donkerblauwe rubberen band incl vouw sluiting ook in bestelling!

2 likes

Erg mooi die oranje accenten! Enjoy!

1 like