Omega Only (Deel 2)

Met nieuwe nato waarbij de gespen rosé gold redelijk. passend bij wijzers.

9 likes

Hoi! :heart_eyes:

Ik vind zelf de witte het gaafst. Ook het best te combineren met allerlei bandjes.

22 likes

Ik ben liefhebber van een donkere dial ! De witte dial combineert inderdaad weer beter met andere banden.

Ik zag een globemaster hier met suède band; erg mooi !

Prachtige set, compliment!

Overigens heb ik moeite met de afstelling van deze band; schakel eraf, strak, schakel erbij dan net te veel ruimte om de pols. Ik heb een leren band maar draag liefst een stalen band op mijn horloge.
Iemand bekend of halve schakels leverbaar zijn voor deze stalen band ?

De doos is ook prachtig bij Omega. Eigenlijk is het zonde dat ik het horloge elke avond in een bakje leg, en dat deze doos in de berging ligt.

10 likes

Ik draag mijn witte wel eens op suede. Groen staat wel tof. Paars is te schreeuwerig. Nu in de zomer toch het liefst op staal.

13 likes

Volgens mij niet. Die schakels zijn al vrij klein. Ik heb de voor mij ideale afstelling gevonden. Die zit als het warm is net te strak. En als het koud is net te los. Beter wordt het helaas niet. Wel een minpunt aan de band.

Exact. Inderdaad jammer (voor dergelijke kwaliteit).

Ter ere van de SpaceX-astronauten nog 2 foto’s van mijn X33

12 likes

Nieuw model, de Omega Seamaster Sunset :sunglasses:

35 likes

Gaaf, dit is zo’n X33?

Een youngtimer buiten en binnen.
Buiten schreeuwde het chocoladeplantje ook om aandacht.
Ken de Latijnse naam niet, weet wel dat dit voor vrouwen met groene vingers de ultieme libidobooster is…

16 likes

Ik kom hier niet zo vaak, voornamelijk omdat ik zelf geen omega heb, maar vroeg me het volgende af en er is hier vast iemand die me kan beantwoorden

Deze zag ik in het “blauw”:

Is het nou een soort “geaccepteerde” Omega omdat het door een service center gemaakt is?
In feite is het toch een soort samengesteld horloge, of oneerbiedig gezegd, soort bombay-special?

Niets ten nadele van de verkoper oid, ik weet gewoon de ballen van Omega of SHOM

Op een nieuwe NATO. Blijft een heerlijk horloge.

10 likes

Erg mooi horloge!
Heb dit type op stalen band jaren gedragen.

1 like

Dank je.
Als ik ooit staal tegenkom overweeg ik serieus aanschaf.
Voor erbij :grin:

1 like

Zonnige feestdag :beers::sunny::blue_heart:

15 likes

Toen ze hier net mee begonnen waren accepteerde omega ze. Inmiddels niet meer.
Mede door watchco is de prijs van serviceparts ook omhoog geschoten.
Watchco is voor al bekend van hun sm300 maar “maakte” veel meer Vintage modellen.
Onderstaande foto van de mijne voor de sfeer

9 likes

Merci! Soort gedoogbeleid door omega zelf dus. Cool

Meer een omega had er nooit aan gedacht en had nooit verwacht dat het zo “veel” zou gebeuren.
De uurwerken zijn overigens wel vintage!

1 like

9 likes