Beetje dingen proberen en zien waar we uitkomen. Best leuk. Explorer is weg, deed het echt niet voor me aan de pols. Een stukje te ‘gewoon’, zelfs voor iemand uit team saai
Notoire flipperaar
Ja, nu even zien hoe die Seamaster bevalt. Zou nog een witte plaat Nomos on the side willen. Die Ahoi siren white in 36mm bijvoorbeeld.
Gefeliciteerd met je nieuwe Seamaster, staat je goed. Nu de stickers er nog af pulken.
Kon de Sub nooit vervangen hé
Gefeliciteerd met de NA, geniet ervan Andy
Ondertussen gebeurd! Thanks.
Bedankt man. Daar zeg je zoiets hoor. Sub
Daar kan deze Seamaster ook niet aan tippen tbh. Ook gigantisch prijsverschil natuurlijk. De Seamaster is top, maar toch een tikje groot en bulky.
Waar wint de Sub het op?
Minder dik? Iets betere diameter?
Mooiere aansluiting van de band op de kast?
Ja vooral afmetingen en dikte, maar die simpele plaat met bulky kast met brede schouders is ook gewoon schitterend. Messcherpe lijnen zijn mooi om zien. Oyster met taper is fijner, schroefkroon dik en lekker solide, en dat hoger tikgetal laat de secondewijzer mooier glijden.
Aansluiting band is bij de Seamaster ook top hoor!
Het is gevoelsmatig, en het is niet zo dat de Sub 3 x meer horloge is en ‘bang for buck’ vind ik ook belangrijk Dus nu (nog) blij met de keuze. Fijn horloge en weer een schep cash terug op de bank om m’n huis verder mee te renoveren.
Goddank
Voor mij vooral dit stukje:
Ik heb nu de blauwe 300, vorige model. En die band, ik weet het niet. Ik dacht eerst dat het de tramrails waren. Maar vandaag ontdekt dat ik die taper mis bij de seamaster. En misschien oogt de band in zijn geheel ook wel een beetje te rond. Op de “speedy band”, de 1610/930, oogt hij een stuk beter wmb. Foto van het net:
En de plaat met logo vervangen en klaar!
Had niet verwacht dat dat zo goed zou staan.
Draagt t comfortabeler dan staal?
Wow, dit staat echt mega gek. Ik durf te zeggen dat ik de trambaan beter vind staan