Omega Only (Deel 2)

Dit is “gewoon” de standaard speedmaster

Heb hem alleen op een goedkope nato gezet :joy:

1 like

Kado van @Krabong :+1:

PO polijst cq poetsdoek :+1:

7 likes

Echt schitterend. Ook in macro! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:


Er zit een stofje onder het glas tussen 11 en 12 uur. Zo extreem hinderlijk als je het eenmaal hebt gezien.

Zo’n perfect horloge verder.

14 likes

Weg (laten) halen!

Mja. Maar dan ben ik hem weer een paar weken kwijt denk ik. En hij is onlangs volledig geserviced. Zo blijf ik bezig. Prutsers daar bij Omega.

10 minuten werk en weer waterproof maken. Moet iemand op afspraak gewoon kunnen doen. AD in de buurt?

Ja een schaap en citroen. Maar die doen niks op locatie. Alles moet dan weer worden opgestuurd is mijn ervaring!

Ik ben mijn Rolex 3 weken kwijt geweest voor een stofje.

Helaas kan een derde partij ook niks doen want dan zit er geen garantie meer op je horloge.

@Skv je zou even langs W&V kunnen gaan die zouden het wel kunnen zonder dat je je garantie verliest omdat zij omega horloge maker zijn.

1 like

W&V doen dit voor je zonder afspraak te hoeven maken.

1 like

Pak een service center in de buurt en bel vantevoren even. Die helpen echt wel. Bijvoorbeeld Sonders in Leusden.

1 like

Ik moet me er maar overheen zetten dat hij een paar weken weg is. Er zit 1 AD in de stad op 5 minuten lopen. Maar dat is de SenC, zonder horlogemakers. Vorige keer gingen ze wat onder garantie repareren aan mijn horloge en hadden ze direct de schroeven van mijn band vervangen. Terwijl ik had gevraagd alleen een prijs opgave te maken. Toen ik het horloge na de reparatie op kwam halen moest ik alsnog 75E aftikken voor de schroeven.

Ik vind het echt een hele beroerde keten. Kom veel liever bij Gassan, maar die is verder weg.

Leusden en Alkmaar is niet direct om de hoek :wink:

13 likes

10 likes

Laatste dag waarschijnlijk voor deze in mijn bescheiden collectie.
Op de één of andere manier doet ie het niet voor mij.
De bedoeling is hem morgen in te ruilen voor iets anders van…natuurlijk weer een Omega.

12 likes

14 likes

9 likes


Beetje lume

14 likes

Jammer, maar kan gebeuren.

Ik had ooit hetzelfde en heb nu weer een Speedy Pro, maar dan uit de jaren ‘90 met Tritium. Dat oogt wat warmer, gek genoeg een groot verschil. Misschien ook een optie voor de toekomst?