Bingo! Maar eigenlijk gewoon die van mij, want precies dit exemplaar was in den beginne reeds in mijn bezit. Toen verkocht, maar nu dus na wat omzwervingen weer terug op 't nest.
Gewoon echt een leuk hebbeding die doordat hij van titanium is ook nog eens verrassend lekker draagt.
Mooi dat je hem terug hebt. Heb daar ook wel interesse in, misschien in de toekomst.
Horlogepotje moet weer wat aangevuld worden na mijn aankoop van de PO, ook van Jaap. Die snoepwinkel van Jaap is een verslaving.
Thnx, al 17 jaar in bezit. Bij W&V vroegen ze of ie ook opgemaakt moest worden. Dat wilde ik dus niet. De krassen en deukjes zijn van mij en horen bij dit horloge.
Is er hier interesse in mijn twee maanden oude Seamaster? Zit in de auto terug van vakantie. Kan morgen ook een advertentie aanmaken uiteraard, maar dit is wel zo makkelijk, hehe.
Leuk weetje; Je kunt vrij snel zien of je met een nieuw exemplaar of vintage exemplaar van doen hebt. De vintage one heeft een kunststof rode pusher en de nieuwe een metalen oranje.
Weetje twee… als hij geen datum venster heeft heb je met de titanium variant van doen. Dit icm de metalen oranje pusher.