Omega Only (Deel 2)

Mocht ik ooit een ruimtereis maken, dan gaat de X33 Skywalker met me mee.

15 likes

Gaaf ding man! Die van Jaap?

1 like

Bingo! Maar eigenlijk gewoon die van mij, want precies dit exemplaar was in den beginne reeds in mijn bezit. Toen verkocht, maar nu dus na wat omzwervingen weer terug op 't nest.

Gewoon echt een leuk hebbeding die doordat hij van titanium is ook nog eens verrassend lekker draagt.

1 like

Mooi dat je hem terug hebt. Heb daar ook wel interesse in, misschien in de toekomst.
Horlogepotje moet weer wat aangevuld worden na mijn aankoop van de PO, ook van Jaap.
:joy: Die snoepwinkel van Jaap is een verslaving.

1 like

Groeten
Rutger

23 likes

Blijft een prachtig horloge @Redrooster. Mooie band. Prima formaat. Niet te glimmend allemaal.

Mijn zoon, inmiddels ook besmet, noemt dit de “pizzapunt Seamaster”, door de 12-uur marker :wink:

1 like

Thnx, al 17 jaar in bezit. Bij W&V vroegen ze of ie ook opgemaakt moest worden. Dat wilde ik dus niet. De krassen en deukjes zijn van mij en horen bij dit horloge.

Groeten
Rutger

2 likes

Terecht. En het valt op het eerste zicht prima mee. Topper.

1 like

Dat is natuurlijk wel het mooiste!

1 like

Precies dat, mijn Seamaster met mijn geschiedenis en verhaal. :+1:t2:

Groeten
Rutger

Mooie serie zo👍

1 like


Schitterend horloge maar weinig om de pols. Vandaag krijgt hij weer een kans.

18 likes

Is er hier interesse in mijn twee maanden oude Seamaster? Zit in de auto terug van vakantie. Kan morgen ook een advertentie aanmaken uiteraard, maar dit is wel zo makkelijk, hehe.

Ruil mag ook.

7 likes

Verkoelend staal. :laughing:

15 likes

22 likes

Mijn NA!:heart_eyes::sunglasses:

19 likes

Vandaag wat mooi spul wezen bekijken almaar deze Ploprof sprong er echt uit! Die knop op de zijkant geeft je het gevoel dat je torpedo’s gaat lanceren :clap:t2:

18 likes

Je zou raar opkijken als het ook echt gebeurd :boom:

zo gruwelijk lelijk :nauseated_face:

1 like

Omega X33 Skywalker vandaag…

16 likes