Omega Only (Deel 2)

7 likes

15 likes

21 likes

Past perfect bij dit bandje :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

14 likes

Even. Ik zie net dit langskomen in het verkooptopic.

En op jouw foto zie ik dit:

Ik ben geen groot Omegakenner maar ik schrik een beetje van het afwerkingsniveau van de wijzers.

3 likes

Tsja, als ik met een loepje kijk is het minder dramatisch. Iets met crop, high pas verscherping en downscalen van de jpegs. Ik zal proberen morgen een full resolutie zonder enige poespas te uploaden.

Los van dat, zijn de wijzers juist heel fijntjes gebrushed. Sterker nog, zelfs de kanten van de wijzers zijn beter/strakker dan van de AT die ik kort gehad heb. De brushing maakt dit soort foto’s een fiasco.

Geen GS kwaliteit, maar voor zover ik met mijn beperkte ervaring kan vertellen zeer zeker niet slecht. En mijn referentiekader is GS. :slight_smile:

Het is dus minder erg dan het lijkt. :wink:

Maar goed opletten is altijd goed.

3 likes

:heart_eyes:

8 likes

Wie wil er een gelikt horloge? Zijn wij nou mannen of…

1 like

Die Railmaster wijzers zijn gebrushed in de zelfde stijl als de plaat. Dat is dus een bewuste design keuze.

9 likes

Deze, voor wat extra vergroting! :wink:

5 likes

6 likes

Zoals beloofd, en nog niet optimaal, want dan zou ik een tentje moeten hebben. Maar zoals @JR001 zegt, het is een design ding.

Ter vergelijk, GS heeft altijd het aflopende gepolijste en messscherpe randje. Maar dat is ook een klasse apart.

Verder is het inderdaad ook het bijzondere aan deze Railmaster, vind ik. Alles, maar dan ook echt alles (bijna dan, want de binnenranden van de vouwsluiting zijn het enige wat niet gebrushed is) is gebrushed, tot aan de schroefjes van de band aan toe. Waarbij dan het licht weer even niet mee speelt en impliceert dat er een polished schroef in zit.

21 likes

Foto twee is echt een schot in de roos!! Compositie top, en die seconde wijzer die beweegt lange sluitertijd

2 likes

12 likes

19 likes

24 likes

16 likes

8 likes

12 likes