Omega Only (Deel 3)

14 likes

7 likes

17 likes

17 likes

17 likes

Eén die denk ik nooit is langsgekomen.

Meer foto’s:
https://www.horlogeforum.nl/t/horlogeband-voor-om-je-been

16 likes

Jazeker wel, vraag @MannetjeMar maar eens die heeft dit model een tijdje gehad en was er zeer content over, maar dit is idd een model die je niet vaak tegen komt net zoals de Ploprof…

2 likes

Net weer helemaal schoongemaakt. Ben er nu toch wel uit, deze gaat nooit meer weg.:grin:!

15 likes

18 likes

1 like

8 likes

Beetje benieuwd ben ik wel… een PO die extra diep kan verwacht ik. Wellicht in titanium :nerd_face:

Wat jij @Petteflet?

1 like

Ik weet niet waarom iemand het in zijn dagelijkse leven nodig heeft, wat mij betreft een antwoord op een vraag die niemand gesteld heeft.

1 like

Inderdaad @Syntaxx… ik had hem. Als @Meistersinger de zoekfunctie even gebruikt vindt hij mijn NA topic…

18 likes

Tja… dat geldt natuurlijk ook al voor een 300m model, of iemand met meerdere horloges in de collectie.

Soms zijn dingen mooi omdat ze kunnen. Verder niet te veel over nadenken.

Ik ben wel benieuwd :sunglasses:

4 likes

Dat weet ik zo net nog niet, er zijn mensen die een 200m+ horloge pas geschikt vinden voor zwemmen in het poedelbad. :thinking:

Schuldig, maar ik heb ook meer dan 1 onderbroek om moverende redenen. :rofl:

Ben wel nieuwsgierig naar het uiterlijk.

1 like

Ja ik ook wel. Ook al haak ik af bij het idee van dieper-en-dieper. Dan liever platter en beter draagbaar. :laughing: Ti zou wel leuk zijn! Daar begin ik sowieso steeds meer benieuwd naar te raken.

Edit: precies wat de rest hierboven dus ook al heeft gezegd. :sweat_smile:

1 like

1 like

15 likes

Staal gewisseld voor rubber…. Moet zeggen draagt heel comfortabel…

14 likes