Tja, de inflatie is meer dan 5% momenteel blijkbaar. Dat verklaart (deels) de prijsstijging.
Ik vind het wel hard gaan hoor. Wat was de introductieprijs van de Seamaster in 2018? 4.600 euro?
Ik denk dat ik dit maar ga gebruiken bij de salarisonderhandeling eind deze maand.
Haha succes!
Waar is de tijd dat je een paar jaar terug de vorige SMP kon kopen voor 2880,- grijs… Good times
Iemand wilde het horloge persé zonder band kopen. Opzich snap ik het, want een C-Shape op leer is ook erg mooi, maar toch zonde van deze scherpe brick bracelet. Dan maar op de volgende Connie zetten…
Zo van de foto lijkt van die bracelet de structuur/afwerking niet zo’n mooie match vind ik - doet mij eigenlijk ook aan 'n latere periode denken. Sorry voor de kritiek maar als je het toch over zonde hebt moet je wellicht eerder een bracelet bij de case zoeken dan andersom
Helemaal mee eens, bij zo’n strak ongesmukte dial is het echt een bonus als er eens geen vlek/patina om aandacht ‘vraagt’
Die zit niet op de 28mm quartz dames versie.
Zelf geserviced als ik je goed begrijp Lieuwe?
Yes correct. Ik ben zelf horlogemaker en focus me sterk op de jaren 60/70 modellen van Omega. In de hoofdzaak Genève, De Ville, Seamaster en Constellation modellen. Geen exclusieve chrono’s of iets dergelijks
Goed om te weten Lieuwe, experts zijn er niet veel meer geloof ik Alleen heb ik met mijn oldies uit die jaren niet echt problemen, die komen meer bij latere