Wat een gedoe altijd in het voor- en najaar, maar het resultaat is daar. Ik kan mijn geliefde Omega AT weer dragen
Ik heb een vraagje en hoop dat een van jullie mij kan helpen Weet iemand hier toevallig of de blauwe sailcloth band die op de titanium versie van de Aqua Terra 38,5 mm zit (de Goodplanet foundation versie ref 231.92.39.21.04.001) ook past op mijn nieuwere Aqua Terra 38,5 mm (ref 220.13.38.20.02.001)?
Ik heb online de volgende band OEM band gevonden; 032CWZ003833. Op Uhrforum is deze band ook eerder door iemand verkocht die daarbij aangaf dat deze band geschikt is voor de Aqua Terra en Speedmaster modellen met een lug width van 19mm.
Heb zelf het idee dat deze band dus ook prima op mijn Aqua Terra zou moeten passen. Daarom heb ik contact opgenomen met de Omega Boutique in Amsterdam om te informeren naar de prijs en levertijd. De dame die ik sprak gaf aan de band wel voor mij te kunnen bestellen, maar dat deze volgens het computersysteem waar zij in aan het kijken was niet zou passen op mijn Aqua Terra.
Volgens mij moet het wel passen, maar ik zou het toch wel fijn vinden om zeker te weten voordat ik 260 euro aftik voor een bandje dat toch niet past.
Ik let alleen op of de lugwidth dezelfde is bij een strap tov het horloge, dus ik zeg ja. Het is anders als er endlinks op de strap of bracelet zitten waar de springbars net niet passen in een andere positie van de lugholes.
Waarom zou het niet passen? Het is gewoon een 19mm band. Hij heeft geen vorming naar de kast ofzo dus kan niet bedenken waarom ie niet zou passen.
Toffe band overigens
Als ie niet past wil ik hem wel van je overnemen voor 1/3 van de kostprijs
Dat is een geruststellende gedachte😄
Deze bracelet staat wel erg goed bij deze denim✌️
Wat een gedoe inderdaad… werkt dit voor jou? Als je actief bent dan zwelt je pols toch weer net zo dik op als in de zomer (bij mij iig )
Je leest hier wel eens over, of mensen waarvan gedurende de dag de pols opzwelt. Ik heb hier gelukkig zelf geen last van, en bij hoge activiteit gaat de AT af.
Zeer mooie racing