Staat m goed
Kun je m voor de gein ook eens vanaf de andere kant fotograferen?
Ik vind het bijzonder geen grote nato “bobbel” te zien
ik knip meestal het “dubbele” stuk eraf omdat daardoor het horloge nog hoger op de pols komt te liggen.
Ah ok. Het stuk wat onder je horloge doorloopt bedoel je?
yep de band loopt nu 1x onder het horloge door … normaal 2x (dat tweede stuk)
daardoor kun je ook niet je sluiting verdraaien wat nu wel kan
Waarom staan de nieuwe snoopy voor van die bizare prijzen tekoop? Worden die maar weinig uitgeleverd ?
Volgens mij zijn de Snoopy’s altijd al voor bizarre prijzen verkocht. Alles edities tot nu toe al.
Ze waren altijd Limited. Hoeveel er bij deze editie worden gemaakt is niet bekend maar het lijkt dus wel beperkt te worden.
Met de 1ste was het niet zo bizar voor lange tijd, zie hier de prijsontwikkeling. Het is alleen door toedoen van de Snoopy 2 echt omhoog geschoten. Zo zijn de Tintin en volgens mij Alaska ook in het begin nog voor redelijke prijzen te krijgen geweest, misschien zelfs gewoon bij de AD:
Toffe combo
Deze trok recent mijn aandacht.
Omega 215.92.46.51.01.001
Deep Black Ceramic
Winkelprijs €11,6k
Chrono ongedragen: €8,3k
Benieuwd naar jullie meningen
Wellicht dat je dit horloge in het blauwe gedeelte ook mooi vindt:
Ik hou zelf meer van de klassiekere looks
Ik vind de blauw zwarte mooier, maar ook vind ik hem te groot.
Moet je echt eens kunnen passen. Een Planet Ocean is groot, de chrono’s zijn nog groter. Het keramische gebeuren maakt een en ander goed qua gewicht, maar het blijft fors.
Een dik horloge kan bij momenten erg vervelend zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan 's winters met verschillende lagen van hemd, trui, jas, … die allemaal wat spannend kunnen worden aan de pols.
Vind ik ook, maar desalniettemin vind ik deze ook niet meteen lelijk.
Ik zeker ook niet, maar als ik mijn geld eraan zou mogen uitgeven zou ik de blauwe kiezen.
blijft lastig, opzich zeker geen lelijk horloge … voor erbij maakt de maat ook minder uit, voor elke dag wel.
en hangt ook van polsmaat af natuurlijk … ik denk niet dat alle dealers precies deze uitvoering hebben liggen maar ff op de pols passen geeft voor jezelf een goed beelt.
Ook mooi. Zet de mijne weleens op een leren band van colareb:
En sinds kort een bijpassende mn (zie de kleurtjes ), bevalt ook goed:
ik zag dat oris ook mn banden gebruikt maar bij het omdoen merkte ik dat het nauwelijks over mijn hand ging … ziet er wel goed uit