Omega Only (Deel 3)

Dank voor de reacties en tips! Ik stuur je even een privé berichtje…

Kwijl… :drooling_face:

1 like

Dit weekend of volgende week scheur ik even ergens langs om die 38 te passen, dan heb ik een aardig beeld. Genoeg toko’s in Amsterdam die ze hebben liggen, dat komt wel goed.

3 likes

22 likes

13 likes

13 likes

20 likes

17 likes

27 likes

Even die Seamaster op een kwal gekwakt :joy:

15 likes

Ik las dat deze band vrij langs is. Ervaar jij dat ook zo?

2 likes

@Steven86
Ik heb vrij smalle polsen, ongeveer 16,5 cm omtrek, en ik vind de band inderdaad vrij lang. Het flapje van de band wat over is, steekt behoorlijk uit. De band is ook niet heel soepel, waardoor het flapje extra uitsteekt. De een vindt deze band helemaal super, maar ik hoor ook wel eens mensen die hem die keer niks vinden. Als je smalle polsen hebt zou ik hem niet zo snel aanschaffen. In tegenstelling tot sommige andere rubber banden die aansluiten op de kast van het horloge, loopt deze band niet loodrecht naar beneden vanaf de kast, wat het draagcomfort om een smalle pols niet ten goede komt:

7 likes

Op de Planet Ocean in ieder geval erg geslaagd in mijn optiek.

Heel gaaf kerel!

1 like

Ik heb een smpd 300 op rubber met vouwsluiting en dat zit echt perfect.:+1: Alleen wel vrij prijzig. Maar ja er staat dan ook omega op.:smirk:

1 like

19 likes

De rubber band van de huidige Seamaster 300M is inderdaad veel soepeler dan de rubber band van de eerste generatie PO.

1 like

Mooie band!

1 like

Band van Seventhcreation?

1 like

Bandje van HasNoBounds :ok_hand: