Bedankt. Die 1957 is anders ook wel een topper!
Waar heb je deze band aangekocht? Ik heb Eugene van Baal geprobeerd, maar deze rekende €1200,-.
Die is van mijn Standaard Pro
Ik vind dit toch wel erg leuk.
Hij is bij mij op voorraad maar Omega vraagt inmiddels ruim € 826,- voor deze band. Heeft dan wel direct de 2 standen sluiting.
Omega broeders en zusters, ik begin mij lichtelijk te irriteren aan de bracelet en dan m.n. de lange clasp van mijn current gen AT (smalle polsen). Wat zijn de mogelijkheden op staal?
Ik kan je niet helpen maar wel opmerken dat dit sinds een paar weken ook een dingetje voor mij is. je bedoelt toch het stuk wat dan onder je pols zit? Lang en niet flexibel…
Rubber ook binnen?
Dat ding onder m’n pols inderdaad Pieter. Krijg 'm ook niet echt lekker afgesteld, waardoor de bracelet niet netjes langs m’n pols loopt. Door die lange sluiting, zit er soms en vreemde “hoek” in de bracelet.
Ik wil het liefst de brushed bracelet van de Railmaster hebben, maar die zal vast weer dezelfde sluiting hebben.
Eventueel een schakel van de 6 zijde naar de 12 uur kant verplaatsen. Dan zal de sluiting iets mooier op de pols aanliggen
Ik was juist terug gegaan om een schakel van 12 naar 6 te zetten, omdat de sluiting niet lekker gecentreerd onder m’n pols zat en die “hoek” nog veel erger was. Linksom of rechtsom, ik denk dat die sluiting simpelweg te lang is voor mijn pols.
Afgelopen week kreeg ik bij Punte in Utrecht hetzelfde te horen. Wel jammer. Vind zelf de drempel bij Schaap en Citroen net ff wat hoger liggen dan bij Punte.
Ja 37mm en 10mm dik is wat minder grof op de pols dan de Tudor black bay.
Snap ik. Mooi horloge idd. Over een tijdje heb je er zoveel dat je van alles wat hebt. Heb inmiddels iets van 20 horloges . Goud, staal, twotone, sportief, dressy etc. Voor elke gelegenheid en outfit.