Die oranje is ook wel heel vet hoor.
Een lug-to-lug van 56mm.
Hahahaha, holy f-ing sh*t man. Ik ben blij dat het zo prijzig is, want die past never nooit niet.
Hopelijk volgend jaar de junior versie. Want dit is hoe Seamasters eruit moeten zien. Zonder datum en helium valve. Heel tof.
zie ik nou een groene 300m?
Si.
Ik heb nog niemand het hete hangijzer van deze release horen benoemen?
Ik zie gekleurde Oyster Perpetuals, een Daytona met groene wijzerplaat, edelmetaal op een oysterflex-achtige band, een James Cameron-achtige deep sea en een tudor pelagos MN.
Of niet?
haha allemaal goed!
Wel een beetje sneu misschien… Omega het No. 2 merk met enorm veel historie en ervaring probeert iets na te doen. Gewoon hoe ik er naar kijk.
Precies het eerste wat ik ook dacht! Er zitten mooie horloges tussen, maar origineel is anders.
Jammer van die datum
Heerlijke releases.
En het enige wat ze hoeven te doen is voorraad beschikbaar maken en hand ophouden.
Ik vind het leuke releases!
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar volgens mij was Rolex niet het eerste merk dat in de (recente) geschiedenis begon met hun alle-kleuren-van-de-regenboog dials.
Ik ook hoor. Die geelgouden speedmaster met groene dial :dizzy: would bang 10/10.
Waar komt de inspiratie voor “deep” in de naam toch vandaan?
Omdat 6 km best diep is?
De Deepsea zou ook een reden kunnen zijn…
Leuk horloge om te zien die Ultra Deep. Erg dik. Die 6k waterdichtheid moet, zonder oliegevuld ( hallo Sinn UX) uurwerk natuurlijk wel ergens vandaan komen.
Vond de 43,5 mm al een dikkerd en hierdoor oncomfortabel, laat staan deze. Wellicht in titanium draagbaarder qua gewicht maar blijft een dikke puist op je pols.
Ook geen € 12 k mooi.
Ik houd het hier even bij: