Omega Only (Deel 3)

Nog flink gekleaut om zo’n band zonder microadjust op maat te krijgen…

11 likes

Het is vooral niet te doen. :sweat_smile:

Geldt ook voor deze @Handaufzug, maar wanneer het gelukt is dan is de beloning daar :wink:

27 likes

Prachtige AT!

1 like

Mooi ding Remco!
Ik heb zelf ook een tijdje nagedacht over de “klassieke” smp met wave dial in het zwart. Vond het font op de bezel bij de Peter Blake altijd wat groot, maar als ik hem zo zie, dannis deze toch ook wel erg fraai! :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt! Die grotere cijfers op de bezel vallen niet zo op.

Draagt echt heerlijk. Dun vooral ook. Op staal nu een halve schakel erbij via Pertijs, echt de perfecte fit gevonden.

Zou jou ook prima passen.

1 like

De Planet Ocean :earth_americas: voelt zich wel thuis bij de garnaaltjes :shrimp: op de zwemshort :slightly_smiling_face:

12 likes

Je moet duiken met de Omega PO 600m daar zijn ze voor gemaakt :diving_mask::ok_hand:

Wederom weer een mooie foto zoals altijd😎

1 like

Sinds kort ook een Seamster in de collectie. Gekocht met al wat levenservaring, zodat de krassen die ik erbij maak geen issue zijn. Wat een heerlijk vakantie horloge :sunglasses:

19 likes

De PO op rubber draagt toch wel het fijnst met de warme temperaturen :sun_with_face:

12 likes

Wat heb ik deze gemist. :heart_eyes:

23 likes

Nog even wat ingelezen en fimpjes bekenen, maar is inderdaad een erg mooi horloge. Ben ook erg benieuwd naar de pasvorm! Nog nooit een smp gepast.

Hier vanavond de nieuwste Omega vd verzameling om de pols:

21 likes

Iemand weet van prijsverhoging in Juli?

Is dat een suggestieve vraag? Wat weet jij daarvan?

Lid op Facebook bij omega club en zag dit gisteren verschijnen met naam erbij van een dealer.

Daarmee vroeg ik of er nog bevestigingen zijn dat het weer aangepast wordt

Groeten

1 like

11 likes

18 likes

Ja ik heb dat ook gehoord. Van een grijze dealer. Dus ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.

Gaat goed met de prijzen dan. De SMP was al €300 omhoog gegaan in januari.

En nog even voor de sfeer:)

13 likes