Omega Only (Deel 3)

Dit horloge verveelt nog steeds niet. :v:

20 likes

13 likes

Mijn trouwe duiker met chrono functie

8 likes

Gek op dit horloge. :star_struck: Ben heel benieuwd met wat voor varianten Omega nog gaat komen op de Seamaster 300m in de toekomst. :ok_hand:

13 likes

:jp:

23 likes

Genoten van dit horloge, klatsbak met een heerlijk formaatje!

20 likes

Even pluggen:

Dit weekend mag hij weg voor minder dan 4K. Wanneer hij dit weekend niet weg is, ga ik hem als beater gebruiken.

TK: Tritium Omega Speedmaster Professional 3570.50

2 likes

Hi! Ik ben voor mijn vrouw bezig met een
Seamaster Aqua Terra 38mm. Zijn er ervaringen mee? Moet ik nog ergens specifiek op letten?

1 like

20 likes

11 likes

Vandaag nog een paar mooie Omega’s gepast :heart_eyes:

27 likes

:flushed: Holy Moses!

2 likes

Schitterde Omega’s! Welke trok jou meeste aandacht?

1 like

De eerste vind ik in ieder geval de mooiste!

13 likes

Die Ultraman en X-33

1 like

23 likes

Na het afscheid van mijn Speedmaster reduced en Grand Seiko SBGV011 mag er iets nieuws in de plaats komen… Had ik mijzelf beloofd :smirk:

Ik heb lange tijd gedacht dat ik enkel met kleinere maten weg kon komen maar wanneer je je pols bekijkt in de spiegel (totaalplaatje) geeft dit toch een ander beeld dan altijd maar recht op je horloge kijken.

Citizen promaster tough gekocht bij wijze van voorzichtige test en dit beviel prima qua formaat wat de weg vrijmaakt voor het horloge dat al maanden af en aan door mijn hoofd spookt: de seamaster 300m

Vandaag maar eens een bezoekje aan de AD gebracht:

Op de foto’s toont deze groot om mijn pols maar irl was ik heel aangenaam verrast

Blauwe niet gepast omdat ik zelden blauwe kledingstukken draag en niet echt een klik heb met blauwe dials alhoewel hij echt heel knap is (de verkoper had de blauwe om)

Wat mij wel onverwacht kon bekoren was de bracelet, was eigenlijk overtuigd om voor rubber te gaan maar de verkoper had de blauwe op bracelet en kon toch wel tellen qua wrist presence

De witte is ook echt prachtig en toont ook het mooiste op de foto’s maar is echt ijswit, had zo een beetje het idee dat voor mij persoonlijk de zwarte mij het beste gevoel gaf (of het veiligste misschien)

De AD gaf 10% korting op de officiële prijs maar deze is ook nieuw nog paar honderd euro goedkoper via gerespecteerde grijze dealers te verkrijgen waardoor ik uiteindelijk de bracelet versie nog goedkoper zou hebben tov de rubber versie bij de AD

Iemand enig idee of ik nog verder kan onderhandelen met de AD (heb geen idee van marges die ze kunnen/mogen hanteren)

thx
B

5 likes

8 likes

Wat leuks gepast bij de Omega AD in Koblenz :slightly_smiling_face:

Dat zwarte van die keramische Speedmaster, die Seamaster 300 en de Chronoscope :heart_eyes:

25 likes