Omega Only (Deel 3)

15 likes

omega 30 mm chronometer van Erich lexer. enkel te bestellen bij erich lexer zelf Edition.lexer@gmx.net

1 like

deze Genève 601

een poetsbeurt gegeven (Crystal) volgende stap , groot onderhoud.

sfeerplaatje voor middernacht

7 likes

dresser uit 1960 cal. 268. roseverguld

5 likes

3 likes

Aqua terra quartz, de enigste quartz in mijn collectie,wel gemakkelijk, loopt loepzuiver

9 likes

Eentje van gisterenavond

21 likes

23 likes

die heeft hem dus toch niet, geen enkele AD blijkbaar krijgt hem voorlopig maar je kunt hem wel bestellen !

die heeft mij ook bericht, waarvoor dank !

Die heb ik maar niet meer gebeld, want in de boutique in A`dam lag er wel 1, ( maar dan moet je wel snel komen anders is hij weg :yawning_face: ja, ja…), en hij is zeer zeker erg mooi - misschien wel te mooi voor wat ik zoek - dus ik moet er nog op :chicken:

Het is een grijzige zilverkleur wijzerplaat, zeker niet glimmend - dat zijn de spotlights, en de blauwe wijzers zijn wonderschoon. En 39 mm x plat is een hele fijne maat !

Uurwerk, Metas, behoeft geen krans

13 likes

Ik vind hem wel erg jaren '30. Moet je van houden. Wel erg mooie plaat zeg :ok_hand:

1 like

Nog steeds een favoriet.

22 likes

23 likes

Waar is dit precies? Ben ook wel benieuwd.

17 likes

6 likes

Een nieuwe OEM omega gesp besteld bij de AD en op de leren band van de speedmaster gezet. Maakt het geheel toch wel af :ok_hand:

8 likes

20 likes

13 likes

25 likes

De gouden Omega astronaut is gereed (zelf gebouwd en aangepast vanuit een Faller bouwpakket)

33 likes