Omega Only (Deel 5)

Mag me ook (weer) melden in dit topic.

In 2008 rond mijn 18e was de eerste grote horloge aankoop een Omega Seamaster Electric Blue (2255.80.00). Toen ik op kamers ging heb ik deze geslachtofferd, waarschijnlijk voor boodschappen en een paar avonden in de kroeg, en achteraf altijd spijt van gehad. Destijds voor €750,- verkocht aan een HF lid die hem volgens mij nog heeft.

Inmiddels zijn we een leven verder en ben ik weer geinteresseerd geraakt in de SMP300. Ik was er van overtuigd dat duikers niet voor mij zijn, net als dat horloges boven de 40mm te groot zijn, dat two-tone lelijk is en de Omega band oncomfortabel door het gebrek aan taper, maar gelukkig is niet alles wat je op internet leest waar. Eenmaal om de pols is het een grof horloge, maar draagt verrassend fijn op een 17cm pols.

39 likes

https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-diver-300m-co-axial-master-chronometer-42-mm-21090422001003 Wat vinden we ervan, de 9 karaats seamaster burgundy?

12 likes

Mijn eerste eerste reactie was HEBBEN :drooling_face:

1 like

Niet onaardig maar de combi edel metaal en toolwatch heb ik nooit zo goed begrepen

1 like

Op rubber mooi, deze voor 30 k plus voor bronze gold. Nou die slaan we effe over

2 likes

Voor dat geld mag je 18k verwachten.
Ik vind hem wel mooi trouwens. Ondanks dat het tegen alle regels in druist. Duiker, edelmetaal, mesh… en toch bekt ie wel lekker :smirk:
Maar nee niet voor die centen.

3 likes

Vandaag deze maar opgehaald. Switzerland Boutique Edition. Kostte geen 30k gelukkig. Kijken hoe lang hij het volhoudt om mijn pols.

36 likes

27 likes

Kon je er niet omheen? Wat deed je besluiten hem maar op te halen?

Hij bleef me maar roepen…

24 likes

Goedemorgen HF toppers!

19 likes

27 likes

Hier ook maar even posten. Had al jaren een eind '60s Seamastertje.
Nu deze incoming… :partying_face: :champagne:

20 likes

Omega CK859 op een Genteel bandje

33 likes

nog eentje voor het bandje en sluiting , Genteel is hele mooie kwaliteit, mochten er hier omega twijfelaars rondlurken die op zoek zijn naar een bandje speciaal voor de vlindersluiting; ik zeg doen!

23 likes

Winter ‘69

27 likes

28 likes

29 likes

30 likes