Omega Only (Deel 5)

27 likes

13 likes

12 likes

15 likes

20 likes

Inmiddels alweer bewolkt :sun_behind_large_cloud: hier

16 likes

21 likes

Wat een mooi ding zeg! Niet de plomp mee induiken hè! :smiley:

1 like

Weet iemand waar ik moet zijn om een originele vlindersluiting (94521613) van Omega te kunnen kopen? Op internet wordt deze eigenlijk nergens aangeboden en de site van Omega geen ook geen info.

Of zijn die krengen gewoon via een AD te bestellen?

Kan ook via @horloge24 of @floris155

Weet je trouwens zeker dat je voor het originele design wil gaan ipv het moderne (spear) design 025STZ007387?

2 likes

Oh dat is een goede, die jij noemt ken ik niet eens haha. Aangezien het voor mijn CK859 is lijkt me de originele iets mooier denk ik?

Bekijk dit filmpje eerst om het verschil te zien, de CK kwam natuurlijk nooit op een vlindersluiting en aangezien het aan de onderkant zit maakt het niet uit. Persoonlijk vind ik de moderne mooier;

5 likes

Bedankt voor het filmpje, maakt veel duidelijk. De nieuwere lijkt me wel wat beter te zijn kwa sluiting en ook dat pinnetje is wat langer (veiliger?). Qua looks heb ik niet echt een voorkeur.

1 like

Heb de nieuwe uit het YouTube filmpje op voorraad, bij interesse stuur me maar een PB.

1 like

aldus gedaan :slightly_smiling_face:

1 like

35 likes

9 likes

Dit weekend in London een leuke passessie gehad

22 likes

20 likes

Ik stel de vraag ook maar even hier aan de kenners;

Ik wil mijn omega speedmaster met het 1863 Caliber laten servicen. Ik wil dit wel door een gecertificeerd horlogemaker laten doen en hoeft zeker geen AD te zijn.
Wie raden jullie aan dit te laten doen? En aan welke prijs moet ik denken voor een volledige service?

1 like