Omega Only (Deel 5)

32 likes

12 likes

Iemand een idee welke stukjes ik precies moet bestellen om de laatste link te herstellen? Thx!

1 like

Heb je nog bracelet links over die je tot op heden niet gebruikt hebt? Dan kun je daar misschien de pins van gebruiken

1 like

Nee alles op gebruikt.

Balen. Je zal iig die 3 verbogen pins van je 1958 bracelet moeten vervangen. Hoop dat de link delen zelf nog goed zijn, anders mss een volledige link vervangen. Kun je op eBay wel vinden.

Binnen HF kun je misschien ook bij @Horloge24 of @PeterLC terecht voor onderdelen.

1 like

Heb je foto gepost op OF, dit is het antwoord van een horlogemaker;

1 like

Oei oei :sweat:

Diegene heeft niet helemaal door dat het om een ongeluk gaat.

Maar ik zit hier idd verkeerd advies te geven, want er zitten op die eerste links geen schroeven waarmee je zelf iets kunt. Sowieso naar een horlogemaker dan.

1 like

Dat is mijn schuld, had alleen een foto van de band gedeeld uit dit draadje, niet het eerdere draadje van de crash.

1 like

Zie dat André al aan het antwoorden is. Ik kan niet aan origineel Omega komen buiten het grijze circuit.

Tja, het is köt zo te zien. :expressionless:

1 like

De klep is ernstig beschadigd en de band ontzet op een niet te demonteren deel: beste oplossing => nieuwe band

3 likes

Bedankt voor het advies. Een nieuwe clasp heb ik nog! Dus enkel de band vinden via een AD kan niet moeilijk zijn denk ik :slight_smile: thx !

André kan je daar ook nog wel bij helpen wellicht. @Horloge24 :pray:

2 likes

Ik zou dan toch voor upgrade gaan, om precies te zijn de 3861 band nu de kans zich voordoet.

1 like

Het langverwachte Seamaster Only boek komt weldra op de markt, beetje prijzig zoals dat ook voor Moonwatch Only geldt;

4 likes

Jemig de pemig! Ik heb destijds geloof ik volle mep 150 betaald voor de eerste editie Moonwatch Only. Maar ja, OSM betaalt toch wel - denkt men aldaar. En ze zullen wel gelijk krijgen.

Misschien een domme vraag , maar komen echt alle Omega’s waar seamaster op staat / stond voor in dit boek of alleen een bepaalde serie uit bepaalde jaren ?

Wachten loont is mijn ervaring, er zullen echt wel verkooppunten komen die tegen een lagere prijs het boek te koop gaan aanbieden.

MWO 3 heb ik bij introductie voor €125 gekocht in Engeland ipv ca € 240, was too good to be true maar bleek wel een echte aanbieding.

1 like

Van de bron (ondanks dat die het in 2018 al asnkondigde):

It will covers divers watches only (not the entire Seamaster line!!). The main focus will be on the 300 versions but many other models will be featured: Ploprof, 1000, SHOM, Big Blue,…

1 like