Omega Only (Deel 5)

14 likes

14 likes

Ziet er idd goed uit.

Horloge24 helemaal vergeten :man_facepalming:t3: en floris155 was mij nog onbekend…thanks :+1:t2:

12 likes

De 10566 heb ik zelfs op voorraad omdat ik hem ook mooi vind. Kost in Nederland echter ook €60,-

Omega laat ze wel in Italië produceren, zie foto.

6 likes

PB gestuurd

1 like

Goedemorgen,

Fijne dag!!:watch:

17 likes

20 likes

18 likes

26 likes

24 likes

Nog steeds in luv met de wijzerplaat en de diverse weerkaatsingen met licht en donker :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Net even de nieuwe clasp met on-the-fly micro adjust gemonteerd op mijn SMPc. Kost wat maar dan heb je ook wat (ongeveer een halve cm verstelbaarheid :joy:). Wel enorm fijn voor iemand als ik met een erg variërende polsomtrek.

16 likes

Is deze sluiting nou veel groter/lomper dan de sluiting die er standaard op zit?

Nee, deze clasp is een heel klein beetje groter, maar het scheelt bijna niks (paar mm ofzo). Ik heb verder ook niks veranderd aan mijn bracelet, dus geen links weggehaald. Overigens is dit wel de kleine variant met minder range qua verstelbaarheid.

1 like

Dank voor de info! Breedte en dikte zijn hetzelfde?

Breedte is gelijk, maar hij is volgens mij wel wat dikker.

1 like

Vergelijkbaar met dit?

4 likes

Ja dat is hem volgens mij.

1 like

Inmiddels alweer bijna een jaartje om de pols maar nog nooit geshowed hier. Fantastisch elegant horloge, met een mooie warme kleur (rose)goud. Elke keer weer een genot om naar te kijken.

Wijzerplaat zit fantastisch in elkaar, de gouden romeinse cijfers zijn een lust voor het oog en de blauwe details (waaronder de secondewijzer) werken verrassend goed (zowel esthetisch als technisch :wink:).

Daarnaast ook - anders dan ik zelf op voorhand had verwacht - een enorme wrist presence, getuige de vele enthousiaste opmerkingen die ik ook van niet-horlogeliefhebbers mag ontvangen.

Aangekocht bij Burger in Maastricht. Hoewel ik eigenlijk iets heel anders zocht was ik op slag verliefd op dit horloge. Dat merkte de verkoper ook. Ondanks dat ik herhaaldelijk naar duurdere modellen vroeg, heeft hij me toch geholpen deze keuze te maken.

Enige nadeel: mijn DJ komt een stuk minder buiten… ach ja.

25 likes