Omega Only (Deel 5)

23 likes

Ik was al verkocht toen ik hem bij George Clooney om de pols zag, en toen wist ik zeker die ga ik ooit bemachtigen.

Er zijn leden die maken betere foto’s als mij maar goed ik doe het er maar mee…

1 like

Ok, die PloProf verkoopt zichzelf dan :smile:

1 like

Ploprof blijft wel een fotogeniek model😅

2 likes

@illewoare wordt 2025 het jaar?:grimacing:

1 like

Zeg nooit nooit! Maar we gaan de terras en tuin heraanleggen dit voorjaar, dus het wordt een rustiger jaar qua horlogeaankopen vrees ik.

En ergens wacht ik nog op de nieuwe zwarte in de compactere kast. Maar goed, die zal dan weer zo duur zijn met dat O-mega staal enz… :man_shrugging:

We zien wel :blush:

2 likes

Snap ik dat is ook een zeer prijze uitgave…

Daar vrees ik met grote vrees ook voor. Begrijp ook echt niet waarom ze de nieuwe Summer Blue niet in Titanium hebben uitgebracht…ze zijn weer teruggegaan naar staal maar je betaald wel de hoofdprijs voor O-mega steel🤷‍♂️ bijna 16k…koop je twee oude stalen voor met een beetje geluk😅

34 likes

Is de Ploprof niet “meant to be” groot, dik en huge? :smiley:

3 likes

Nieuw sinds vandaag! :star_struck:

35 likes

In zekere zin wel. Aan de andere kant was de vintage PloProf maar 13,5mm dik (hij was ook maar 600m ipv 1200m). De titanium of oude stalen heruitgave is 17,5mm, de nieuwe blauwe anniversary edition is 15,5mm. De lug to lug van de nieuwe blauwe is ook verkleind en terug dezelfde als de originele Ploprof.

Met andere woorden, een nieuwe met de recenste kast komt het dichtste in de buurt van de eerste PloProf. Vooral de gereduceerde dikte spreekt me wel aan :blush:

Foto’s van het web ter illustratie!

En de oude vs de nieuwe blauwe

20 likes

Op het vliegveld van Geneve aan het einde van middag deze Omega’s gepast. Met geinteresseerde verkoper die vooral veel kon vertellen over de historie van de speedmaster.

24 likes

Even mijn nieuwe aanwinst dan!

39 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

Bijzonder dat deze nog niet weg is :thinking:

30 likes

Mogguh!

38 likes

PO 600m even after een servicebeurt. Je zou de leeftijd nooit kunnen raden als niet kenner van het merk.

30 likes

Die ziet er weer top uit, bij Omega laten polijsten?

1 like

Die ziet er weer netjes uit zeg!

1 like

Omega service center

2 likes