Ik kreeg vanmiddag bericht dat mijn blauwe Seamaster weer in het land is, Omega is klaar met klussen en dat is best snel gegaan! Hij loopt weer als een zonnetje. Volgende week dus weer om de pols.
Ik heb trouwens geen haast want eerder vandaag heb ik een nieuwe aanwinst opgehaald. Daar kom ik ook de dagen wel meer door. ![]()
Foto ‘uit de oude doos’ voor de sfeer …
Een van mijn exen. ![]()
Staat heel goed ![]()
Net enkele uren terug een tering-klein dameswerkje uit de jaren 1930 voltooid; kan nu even uitblazen op het balkon. Mijn anno 2020 1861 begint een klein beetje in te kakken qua amplitude, maar zit nog in het “groen”.
Volgend jaar wellicht mijn vuurdoop voor een klassieke Speedy-service. Als die goed verloopt, ga ik ze ook als klussen aannemen! ![]()
De bracelet is een 1171/633 uit pakweg 2021. Beetje “flimsy” kwaliteit, heb er zelf al het e.e.a. aan verbeterd. 400 euro, toen. Dat gaat vast ook niet meer lukken…
Hier het dameswerkje. Ik heb hem.(of haar) niet binnen COSC gekregen ben ik bang. Maar het is dan ook geen Omega. ![]()
Een tijdje op “vakantie” in huize Golf; de NTTD (van Golf Senior). Wat een heerlijk horloge. Ik was wat sceptisch over de band, maar ben inmiddels helemaal overtuigd dat ie erg comfortabel draagt. Tijd voor een 300M in de eigen collectie!
Donderdag, als de bezorger een beetje meewerkt, de blauwe weer om de pols! ![]()
Wordt nog best lastig kiezen, met de Tudor Pelagos Ultra als geduchte tegenstander. Ik zit wat die laatste betreft ook nog in de wittebroodsweken … ![]()
Prachtig! De ‘Peter Blake’?
Ik word al zenuwachtig als ik naar de schroefjes kijk.
Plaatje voor de sfeer
Yes!