Omega Only (Deel 6)

:smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

18 likes

12 likes

CrossPost

15 likes

Zeker gaaf, goed dat ze het groen ingetogen hebben gehouden. Ben er zeker ook fan van :ok_hand:

Heb wel getwijfeld

Uiteindelijk voor de witte wijzerplaat gekozen, dol op de rode accenten :black_heart::white_heart::heart:

22 likes

15 likes

20 likes

:point_up_2:t2:

19 likes

X-post

14 likes

Hoe bevalt die rubberen band @SAT en @Bauhaus ? Beter dan staal? Twijfel om er ook een aan te schaffen voor mijn oudere Seamaster 2254.

Plaatje gestolen van @Paraflex :

15 likes

Bevalt supergoed.

Ik heb wel een rubberen band in bestelling met een folding clasp.

Iets wat ik overigens niet kan begrijpen is dat er aan dit soort horloges een rubberen band zit met een pinbuckle :person_shrugging:t2:

2 likes

Nieuwe “schoenen” voor de Speedy! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een beetje twijfel over deze combinatie. Na jarenlang een zandkleurige band te hebben gedragen, is dit wel even heel wat anders.

7 likes

Waarom niet? Dat valt toch veel mooier dan zo’n grote vouwsluiting met 2 lagen rubber eronder?

Voor mij niet past perfect op mijn pols, kan niet wachten

Met een pinbuckle moet je altijd opletten dat het horloge niet van je pols flikkert :person_shrugging:t2:

Geen fan van

1 like

Heel goed. Heb de groene met pin op de Seamaster en de zwarte met vouwsluiting op een Speedmaster. Heeft allebei voordelen en nadelen. Maar heel fijn om te dragen en zeer goed van kwaliteit.

2 likes

:ok_hand: geweldig ook

9 likes

10 likes

13 likes

16 likes

17 likes