Bevalt supergoed.
Ik heb wel een rubberen band in bestelling met een folding clasp.
Iets wat ik overigens niet kan begrijpen is dat er aan dit soort horloges een rubberen band zit met een pinbuckle ![]()
Bevalt supergoed.
Ik heb wel een rubberen band in bestelling met een folding clasp.
Iets wat ik overigens niet kan begrijpen is dat er aan dit soort horloges een rubberen band zit met een pinbuckle ![]()
Nieuwe “schoenen” voor de Speedy! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een beetje twijfel over deze combinatie. Na jarenlang een zandkleurige band te hebben gedragen, is dit wel even heel wat anders.
Waarom niet? Dat valt toch veel mooier dan zo’n grote vouwsluiting met 2 lagen rubber eronder?
Voor mij niet past perfect op mijn pols, kan niet wachten
Met een pinbuckle moet je altijd opletten dat het horloge niet van je pols flikkert ![]()
Geen fan van
Heel goed. Heb de groene met pin op de Seamaster en de zwarte met vouwsluiting op een Speedmaster. Heeft allebei voordelen en nadelen. Maar heel fijn om te dragen en zeer goed van kwaliteit.
Volgens mij ben je naar de wat meer simpele lees sportieve horloges aan het verplaatsen zoals de explorer en deze knaller. Nieuwe weg ingeslagen in de hobby? Ik vind ze fantastisch!
Zijn heerlijk draagbaar zonder zorgen
Vind de andere stukken ook nog steeds geweldig hoor en geniet er elke keer nog vol van als ik ze omslinger
Maar wil graag zo veel mogelijk alle iconen in de collectie hebben ![]()
Is begonnen met deze twee
heb je ze allemaal nog SAT???
Vet hoor! Speedy hesalite staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Maar ook de Panerai Luminor en de IWC mark xx
keuzes! Heel vet dat je ze allemaal zo gedetailleerd deelt. Nu heb ik ook zin in een Seamaster op rubber. ![]()