Omega Planet Ocean of Breitling Seawolf

Ik zag inderdaad een PO staan en inderdaad onlangs vrij snel een Breitling AVS avanger verkocht. Echter de PO staat hier voor rond de 3400 en de Breitling ging voor 2000 weg dacht ik. Maar volgens mij was dit geen Seawolf. Mijn eerste keus is de PO. Ik houd de verkoop gedeelte in de gaten. Mocht je een po 8500 hebben liggen waar je van af wilt dan hoor ik het graag.

Heb beide gehad (okay, de Breitling heb ik even te logeren gehad van @bouke) en zoals eerder gezegd, je moet ze passen. De PO is qua looks de winnaar wat mij betreft maar was qua draagcomfort niet de meest comfortabele. De Breitling is gewoon cool van lelijkheid :wink:

3 likes

110% de po.
Kwaliteit druipt er van afšŸ˜œ

The PoPo :cop:

PO blauw, zonder zilveren datumraampje, mƩt verticale strepen.

1 like

Tussen deze 2 zou ik voor de PO gaan.
Doch neem van Bretiling de SOH en het is een ander verhaal :wink:

1 like

Ik heb ook beide gehad, net als Bouke. De OP is in theorie mooier. Maar het design is veel te veilig om echt spannend te worden. Ik mis de seawolf nog regelmatig. De PO eigenlijk nooit.

4 likes

Het valt mij op hoeveel mensen een PO geHAD hebbenā€¦, incl ondergetekendešŸ˜‰
Ik vind hem mooier dan de Breitling, maar zou inmiddels zelf in deze prijsklasse een andere keuze maken. Suc6!

Initiƫle vraagprijs was ook een E600-E700 teveel voor een 2012 versie. Voor die prijs koop je bijna een nieuwe nl :unamused:

2 likes

Zou voor een andere Breitling gaan :wink:

PRECIES wat jij zegt

1 like

Welkom Stefan

Ik zou voor de PO gaan, prachtig ontwerp. :+1:

Maar als je dan toch voor de Breitling gaat; neem dan gelijk deze en niet zoā€™n brave kleur:

5 likes

Dit zijn voor mij beiden prachtige horloges. En als ik nu een keuze moet maken tussen deze twee dan kies ik ook de PO maar dat komt wellicht ook doordat ik al een Breitling heb en misschien eens een keer een andere wil uitproberen :grinning:
Want oa daarvoor is dit forum wel geschiktā€¦ :wink:

Succes met jouw keuze!

Als je een tweedehands PO uit 2012 te koop zet voor 3650 euro, dan ga je hem hier niet verkopen ;). Als hij zakt tot 2900, wellicht.

3 likes

Inderdaad rond dat bedrag zou ik wel interesse hebben gehad. 3650 is te hoog.

3k, wellicht 3100 euro is een redelijk bedrag. Ik vind hem nu ook >500 euro te duur. Maar wie weet krijgt hij het er voor, er hoeft maar 1 gek op te staan :slight_smile:

Op MP staat er eentje uit 2014ā€¦een 42mm voor E2850. Geen idee of deze compleet is en de staat.

En of deze nog te koop staat :thinking:
Helaas geen fotoā€™s.

1 like

Precies.
De SOH vind ik echt een pak mooier dan de PO

3 likes

Iedereen gaat voor de PO en iedereen verkoopt m ook weerā€¦ (incl. mezelf)

4 likes