Prachtig! Veel plezier met deze PO! Ik ben nog steeds gek op de mijne, en hij is hier toch al enkele jaren.
Foto van de 14 de
Sinds deze zomer in het bezit van dit pracht exemplaar.
Nu overweeg ik een stalen band.
Hoe wisselen jullie van band. Welke tool gebruiken jullie?
Bergeon 6767 gebruik ik. Gaat erg makkelijk.
Zelfde hier. Beetje klungelig een springbar laten wegschieten gisteren, maar dat is user error
Ok. Bedankt jongens! Nog 1 ding. Beschadig je de kast dan niet bij het terugplaatsen van een stalen band?
Prachtige Omega. En ik kan het weten. Heb je al een stalen band gevonden, want dan hoor ik het graag? Ik wil die van mij ook mogelijk voorzien van een stalen exemplaar.
Gaaf ding nee nog niet. Rustig aan geen haast.

Ik ben ook nog opzoeken naar een stalen band.
Ook ik vraag mij af of je de kast niet beschadigd door de pushpins bij het plaatsen van de stalen band.
Heel mooi horloge. Ik vind die oranje details echt heel gaaf. Ook juist in die band.
En ja, met 600m WR hoef je je geen zorgen te maken als je de afwas doet!
Zit altijd erg veel diepte in de PO wijzerplaat. Mis hem nog we af en toe
Dat is best wel knap om zo’n beroerde foto te maken van een mooi horloge
Ik heb meteen maar eens geïnformeerd bij Omega, wat bij hun een stalen band kost. Dit kreeg ik als antwoord:
Vriendelijk bedankt voor uw bericht en wij willen u als volgt informeren.
Er bestaat voor uw OMEGA horloge een metalen horlogeband.
Via de link hieronder kunt u zien hoe uw OMEGA horloge er met een metalen band uit ziet;
De metalen horlogeband heeft referentie 020STZ004970 en de advies winkel verkoopprijs is € 750,- exclusief eventuele handlings- of montagekosten door uw juwelier. Via een OMEGA verkooppunt in uw regio kunt u in bezit komen van de door u gewenste horlogeband.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Team Customer Support
OMEGA Nederland