Omega Planet Ocean only

Hallo PO liefhebbers,
Ik heb een vraag: heeft iemand toevallig schakeltjes over voor een 2500 band (de 1580). Een halve zou helemaal mooi zijn!
Thnx

1 like

Gedverdemme staat er een nieuwe P.O te koop voor een scherp prijsje.

Maar ik heb een streng plan uitgestippeld waar ik naartoe wil met de collectie…

Must resist, must be strong.

:flushed:

Ik mogelijk! Mijn 2500 is jaren geleden gestolen maar ik heb box en papers nog en volgens mij nog wat schakels. Kom erop terug!

Top, dank je! Wel waardeloos dat die van jou gestolen is.

Blijft een mooi ding

15 likes

Ik PB je

Mooi kerel! Heel veel plezier ermee👍

1 like

Staat alweer te koop :wink:

Prachtige versie! Zou me bijna verleiden om voor de 3e keer een PO te proberen.

2 likes

Gewoon doen. Alle modellen PO zijn gewoon prachtig😀

9 likes

Eens hoor qua looks, maar mn eerste 42mm 8500 droeg door de endlinks vrij fors… forser zelfs dan de 43.5 met direct aflopende end links, maar die was dan weer best dik/zwaar.


13 likes

De 2500 serie draagt het fijnste. 14mm is perfect en maakt een groot verschil. Die zou ook prima in jouw collectie passen.

17 likes

Maar dan op de nieuwe band graag :wink:

Een oranje 2500 lijkt me indd nog eens leuk, maar volgens mij zijn die best duur geworden.

1 like

Ik ben het met je eens dat hij zwaar is vooral op staal maar ik vind ze niet groot dragen. Die van mij is 45 m’n en ik heb niet te grote polsen maar ik vind het alleszins meevallen. Van de zomer zet ik wel weer de rubberen band erop draagt even lichter haha.

1 like

Dit draagt ook prima, maar er is ook een flexibele sluiting op te bestellen.

1 like

Mooi hoor. Veel plezier er mee.

1 like

Kast en bezel van de 2500, wijzerplaat en band van de 8500, sluiting van de nieuwe. Dan zijn we er wel voor mij.

Maar goed, de dikte van de Planet Ocean (de 42mm 8500 hier) stoort me zelden. Het gewicht is een ander verhaal. Daar heb ik af en toe wel eens last van, maar dan gaat hij op een andere band.

Edit: foto om de dikte wat te duiden

Dit is de 8500 naast een BB58. Nu is er een duidelijk verschil maar ik vind dat goed meevallen als je naar de pure cijfers kijkt. Er zou een kleine 4mm op moeten zitten, maar zo draagt het subjectief gezien niet. Dat zal wel te maken hebben met de vlakke case back van de Tudor.

Je hoort me niet zeggen dat de PO geen fors(er) horloge is, maar het is wat mij betreft nog steeds draagbaar. Tenzij je echt van die nauwe hemden draagt. Dat doe ik zelf niet, dus ik heb er geen last van, maar in dat geval kan het wel eens tegenvallen. Of als je met veel lagen kledij werkt. Maar goed, 90% van de tijd is het dus geen probleem.

5 likes

22 likes

14 likes