Nou we kunnen niet om Omega heen hier
Los van die hele discussie is dat Alpha ding toch gewoon een replica en daar doen we hier toch niet aan?
@Farfal, jouw 2de horloge heeft een prachtige bezel.
Eigenlijk vind ik die nóg mooier dan de Planet Ocean-orange versie.
Wowsers! @Farfal, wat een mooi horloge: de bezel is prachtig en nóg glanzender dan die van de Orange-versie.
Ikzelf ben groot fan van horloges met een eruit springende bezel, zoals op jouw horloge.
Kwestie van tijd, met de bouwkwaliteit van Alpha
Edit:
om on topic te blijven.
De mijne is in Zwitserland voor onderhoud, nieuwe foto’s volgen zodra ik 'm terug heb (over een week of 8 vrees ik)

Is er iemand die zijn PO op rubber draagt en daar evt. foto’s van heeft? @john?
De PO spreekt mij erg aan, maar draag mijn horloges graag op canvas of rubber.
Sluit prima aan! Dank heren
Je bedoelt aan de kast?
Ja idd.
Zo jammer dat er niet veel leren banden te krijgen zijn die dat doen, en de paar die er zijn kosten een vermogen.
Laten maken gaat ook niet, want de meeste bandenboeren hebben dat stukje plastic voor in de band niet.
Yes!
Ik denk dat een gewone Barton rubbere band er ook wel goed op zal staan, al valt mij op dat de meeste mensen deze klatser op staal houden (en dat ie daarom extra dik oogt).
Het is ook wel een echte toolwatch dus de dikte hoort er een beetje bij en onderscheid hem ook.
Al had ik hem liever met dichte caseback gehad denk ik en dan zou ie toch wel 1-2mm dunner zijn. 600M en dan met zichtbodem, ik snap niet echt waarom Omega dit doet.