Omega Planet Ocean only

Ik heb de stalen band welgeteld 2x gedragen, maar geef de voorkeur aan tropic of nato (en zelfs leer)

De PO 2500 case is de beste van de serie qua dikte (ik heb alle varianten gehad), maar deze serie heeft wel de stalen band met de forse endlink wat het horloge onnnodig forser laat dragen.

De case van de 2500 icm met de band van de laatste gen zou perfect zijn! Maar zal vermoedelijk niet eens passen.

3 likes

Hij blijft mooi.

19 likes

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Mijn 1861 Speedy geeft hetzelfde gevoel. Het kan wel, maar echt elegant is het niet. Ik denk dat een PO er wel beter mee wegkomt dan een Speedmaster.

Trouwens deze mag er ook zijn :+1:

10 likes

Heel mooi!

Ik zou deze wel eens in het echt willen zien

12 likes

Bij de speedy heb ik een zelfde weg bewandeld. Van een matig zittende standaard 1861, naar een ouder exemplaar met 1479 band (met direct aflopende endlink).

1 like

Ziet er ook goed uit.:+1:

Modern Omega’s straken wat meer luxe uit dan de voorgangers. Ook mooi! En de betere endlink dus :wink: :+1:

1 like

8 likes

Mooi hoor die linker.

1 like

10 likes

De 2 lekkerste al zeg ik het zelf

14 likes

De stalen band heeft inderdaad de lange end links, maar het draagt prima. Solide en echt goed afgewerkt (nul scherpe kantjes, geen haren trekker, …)

22 likes

12 likes

Wie o wie helpt me aan een PO 2201.50.00 :sweat_smile:

3 likes

@illewoare

Is dit iets?

2 likes

Ik heb hem gezien, bedankt voor de suggestie. Heeft nog nooit een Omega service gehad maar is vermoedelijk wel gepolijst geweest. Geen slecht stuk, maar wat prijzig.

Ik bekijk het nog eens rustig vanavond :wink::+1:

1 like

Haha

Ik zou nog wel eens die 37mm PO willen proberen of de 39mm. Stond er lang eentje in het blauw maar tegen de tijd dat mijn BB58 weg was, was ie foetsie :sweat_smile:

1 like

De 39,5mm is inderdaad ook leuk! Alleen wat aan de dikke kant.

De BB58 is perfect van verhoudingen, de PO’s heb ik liever wat groter daarvoor. De lugs van Omega vallen ook goed mee, dus die mag gerust wat groter zijn :blush:

1 like

zeker, en de dikte valt wel mee hoor

2 likes