Zou weleens een 42 mm Planet Ocean willen.
Maar de vraag, welke ref heeft standaard een fijnafstelling op de gesp
Want ik kan niet zonder mogelijkheid om de band te verstellen tbv de juiste fit
@GMTplus1 band binnen en springbartool binnen, maar krijg het niet voor elkaar. Alle toleranties zijn zo veel nauwer dan de Seiko’s die ik gewend ben. Moet maar even langs de lokale horlogemaker om te wisselen naar rubber, denk dat ik daarmee wacht tot het warmer weer wordt.
ja, ik kan me het gedoe wel herinneren, voorzichtig aan is het devies, de perfecte fit is hierbij wel een nadeel…
Net aangekomen in de Ardennen voor een weekend niks met de schoonfamilie. Doodlopende weg in het bos met een groot huis aan het eind met pooltafel, sauna en een gevulde koelkast. En alleen de PO mee. Ben sinds kort weer helemaal verliefd op de uitstraling. Heerlijk dat dit na ruim een jaar nog gebeurt.
Snap ik, het zijn geweldige horloges👍
Sluit niet uit dat er hier nog wel eens eentje voorbij komt🫶
Kijk uit met lokale juweliers. Die maken de meeste krassen. Man, ik stond dese week in de rij te wachten en je ziet dingen gebeuren daar achter de balie als mensen een nieuw bandje kopen. Niet te doen.
“Oh u vind dit bandje niet zo mooi staan? Hier nog wat extra krassen erbij!”
Is dit de 38mm PO? Daar kijk ik met een schuin oog naar, maar ben bang dat die erg dik oogt met zijn 15mm en geringe grootte. Hoe draagt ie?
Heb een lokale horlogemaker. Hele goede ervaringen mee, echt een professional. Heeft me ook eens rondgeleid in zijn atelier, en laten zien hoe hij een zwaar beschadigde Breitling weer in oude glorie herstelde met behulp van mooie polijst technieken en laser welding. Heel fijn om die in de buurt te hebben.
Ah, das dan perfect!
Ik bedoel meer de dorpsjuwelier die vooral Hilfiger verkoopt.
Het is idd de 38mm versie. Ik heb flinke polsen en vind het horloge prettig dragen. Heb hem losjes om de pols en ben dik tevreden. Ik heb ook de Tudor 54 geprobeerd maar deze na een paar maanden verkocht. Op papier beter maar om de pols viel het tegen. En ja, het is best een dikke klok, letterlijk. Heb je hem al eens omgehad?
Thanks, heel cool ding.
Ik heb zelf kleinere polsen, maar dit staat ook
Gaaf horloge!