Omega Planet Ocean only

10 likes

12 likes

12 likes

11 likes

9 likes

14 likes

Ik ben in de markt voor een Planet Ocean. Eigenlijk precies diegene die Phil hierboven heeft. Ik heb geen dunne polsen, dus twijfel ik tussen de 43,5 en de 45,5 mm variant. De 43,5 heb ik al eens om gehad en die leek kleiner om mijn pols dan ik had verwacht. Zou nu eens de 45,5 willen proberen. Weet iemand waar ze zoveel aanbod hebben, dat je beiden kunt passen? Model wordt officieel niet meer geproduceerd. Zou een Omega Boutique deze modellen nog hebben?

Volgens mij heeft phil de 39,5. Ik denk dat wat bellen met schaap citroen of gassen slim is, kijken waar ze er misschien nog hebben. Of een goed gesorteerde grijze dealer? De meeste daarvan adverteren wel op chrono 24, kun je op Nederland mee filteren.

Iemand tips voor een omega gecertificeerde horlogemaker in de zuidelijke provincies?

Ik snap hoe ik alle adressen kan vinden bij omega en heb sowieso een goed adres in het oosten waar ik terecht kan waarschijnlijk. Maar misschien zijn er hier mensen met goede ervaringen in het zuiden of zuidoosten.

Ik kwam er achter bij testen in de boutique in Biel dat de mijne nog geen Planet regenplas is op het moment helaas. En hij loopt ook ietsjes rap en laatst bekende onderhoud 7 jaar geleden, dus tijd voor een service.

Hengelo, meer in het oosten.

1 like

7 likes

Recent gepast :fire:

Het gaat tussen deze en de nieuwe Breitling Superocean Heritage (40mm).

11 likes

Dan zou ik zeker voor de PO kiezen! Gaaf ding :fire:

Deze! Die breitlings zijn raak, maar minder bijzonder

Vette Planet Ocean :heart_eyes: ik wist het wel :smiley:

8 likes

Het valt mij op dat ik de nieuwe Planet Ocean nog niet voorbij heb zien komen. Is er al iemand die hem bezit??

Ik weet dat er sowieso één iemand hier is die hem heeft. Met de blauwe bezel volgens mij.

Verder zijn het nog geen hardlopers. Ik heb ze gepast en vond ze best gaaf. Zal misschien toch ook wel met de stevige prijs te maken hebben…

1 like

Ik heb al wat rondgekeken en gebeld. Ik blijf zoeken.

1 like

Ik haak af op het design en voor 40% van de prijs heb je een nette oudere met service meegerekend. En die is voor mij uit de tijd dat omega qua design vrij raak bezig was.

De proporties zijn wel bijna gelijk aan de eerste generatie, maar die hoekige drop van de band en de verhouding wijzerplaat bezel zijn voor mij wel afknappers. Op nato zou het beter uitkomen denk ik.

Ik denk wel dat het een prima product is voor een groot deel van de markt: very rich people.
Leuk presentje als een kind afstudeert en je geen sub mee krijgt als je binnen loopt, dat soort gelegenheden.

7 likes

6 likes