Ik zie dat deze geen heliumventiel meer heeft (en de seamaster nog wel?). Dus ik denk dat het verstandig is.
Potloodhorlogeventers
Door dit plaatje ben ik wel een beetje anders gaan kijken naar de nieuwe releases van Omega. Het is namelijk wel duidelijk waar de inspiratie vandaan gekomen is…
Jammer van die numerals, dat maakt dat de wijzerplaat nog kleiner uitziet. Verhoudingen zijn helemaal weg
De links onder mist 5 regels tekst. (edit 3)
Maar ze lijken wel erg op elkaar zeg. Alhoewel ik de rechter omegas er minder kitsherig uit vind zien, meer klasse😘
Haha ja, als je het zo allemaal op een rijtje zet dan ziet het er niet goed uit. Al vind ik die Speedmaster op rubber wel heel vet!
Ben benieuwd of je met dat plaatje de lont in het kruitvat hebt aangestoken
Ik mis alleen het praktisch nut hiervan, hartstikke leuk dat hij zo diep kan maar zelfs met de meest geavanceerde gear komt een mens niet verder dan een goeie 600m (en dan dragen ze echt geen omega)
Zo’n horloge moet zoveel consessies doen (voornamelijk dikte) dat ik echt het nut mis.
Prachtige foto’s, waardoor die er geslaagd uit ziet!
Dikke klatser!
Leuk om te zien die Ultra Deep. Veel te dik om comfortabel te kunnen dragen.
Voor de ijsblauwe kleurtinten heb ik o.a. daarom deze gekozen:
The devil is in the details, ook hier.
Maar goed, misschien een idee om die discussie niet hier te voeren?
Ik vind ze mooi maar 45mm? Ik kan alleen bedenken dat iemand met 20cm polsen deze kan dragen. Wie bij Omega heeft deze grootte en dikte bedacht.
Vind de nieuwe Omega PO Ultra Deep prachtig!
Heb pas een Omega Ploprof aangeschaft wat het exact hetzelfde uurwerk heeft als de nieuwe PO Ultra Deep, alleen de PO kan 4800m dieper pffff dat is zo ziek diep…de druk wat op 6000m is dat is gigantisch! Ben zelf duiker en als ik op een diepte van 40m zit dan rust er al een behoorlijke druk op je lichaam…laat staan 6000m, wat een technologie van Omega👌
Voor mij is 1200m eerst diep genoeg😅
Maar is dit nu een nieuwe lijn tussen de SMP en PO in of ter vervanging van de PO? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
geloof niet dat de PO verdwijnt, de stap naar 12k is wel erg groot.
Op basis van jouw stelling vind ik, op de Hulk na, de Omega varianten van de Rolexen een echte verbetering
Jij hebt 20cm polsen
Ja dat gaat prima !
Geluksvogel met mijn magere 16,5 magere latjes is dit een no go area.
Ik zou ook zeker de verstelbaarheid van de band meenemen in je overweging. Ik heb nu zelf de DSSD James Cameron sinds zaterdag en ik merk dat je m strak moet dragen omdat het horloge topzwaar is (de head weegt 145 gram, dus nog zonder de band). Dan is het wel fijn als je een goede verstelbaarheid hebt omdat je pols fluctueert in grootte. Over het algemeen is de verstelbaarheid bij Rolex beter dan bij Omega.