Kan deze gast even bij één verhaal blijven? edit, de verkoper, niet jij @zoeon
edit2, laat hem anders een fotootje sturen van het horloge in z’n schuifmaat.
Kan deze gast even bij één verhaal blijven? edit, de verkoper, niet jij @zoeon
edit2, laat hem anders een fotootje sturen van het horloge in z’n schuifmaat.
Ik bedoel soms wordt bij kleine horloges de kroon “mee gemeten” zodat het net iets meer lijkt, dat verkoopt zoals @PeterLC al zegt beter.
33mm zonder kroon 35 mm met kroon is bevestigd
In real life gaan bekijken, en neem een schuifmaat mee. En een plastic zakje om het horloge eerst in te doen (krassen). Ga voor minimaal 33. Dan 450 euro, niet meer. Er zijn erg veel Omega’s op de markt…
Edit - OK, maar is dat groot genoeg voor jou…? Ik heb 17 cm. polsen en 33 oogt best bescheiden bij mij.
De echtheids-vraag is nog niet gesteld trouwens, maar ik heb bij de foto meteen een goed gevoel. Met enige onbescheidenheid zie ik de kleinste afwijking in symmetrie eigenlijk meteen. Komt ook door mijn day-job.
Thx allen, goede raad gekregen hier.
Dat lijkt me wel redelijk, zeker als die gesp echt is. Misschien is er nog wat af te praten. Dus als je hem graag wil zou ik het dan wel overwegen te kopen.
Die Omega zal ongetwijfeld groter dragen dan deze Tissot.
Mijn pols is 20cm
Ik vind het veel geld voor een 32/33 mm quartz, ookal is het een gouden horloge.
Ik twijfel toch over die gesp hoor. Het kan de lichtinval wezen natuurlijk, maar het verschil lijkt mij groter dan de 14k kast en de 18k ketting van mijn mix-and-match zakhorloge.
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/b/a/6ba744eef93f5c7e80da9d8abe2a88f149894eb2.jpg
Gesp zal allicht niet bij het horloge geleverd zijn, of wel - als het maar 18K is. Dan is het meteen ook wel 100% zeker echt.
Precies, smallere bezel.
Tsja, het zou mijn voorkeur hebben als kast en gesp niet alleen hetzelfde gehalte hebben, maar ook dezelfde legering.
Gesp is van andere omega en waarschijnlijk plated
Hier nog screenshot van zelfde alleen met datum ook 33mm
Ik denk dat je beren op de weg ziet. De foto is te onduidelijk.
Ja, maar daar is ALLES te duur. VEEL te duur. Ik snap echt niet hoe mensen tot dat soort bedragen bieden, bij welk Catawiki-horloge dan ook…
Oke dat is dan alsnog volgens mij 4-5 tientjes als het een echte is
Allicht, maar het is het waard om te controleren toch? Ik zou het op mijn horloge niet verkiezen.
daarom zoek ik op mijn tissot ook de originele band, ik ben daar beetje precies in, of hoe zeg je dat, zelfde als de omega dames geneve, ik kan er niet tegen als de dial sporen heeft, terwijl de rest bijna mint is