Blauwe is mooi, maar niet 8,5K mooi .
Blauwe heeft aan de voorzijde niet speciaal minder uitstraling dan de vroegere .En dat was dan de positieve opmerking.
Achterzijde = kut met peren.
Edelstenengedrocht= de horror-de horror (wrijf nu op mijn kale schedel)
8,5 k en geprint logo, alu inserts en geen pipā¦
Ik begrijp de actie van Omega niet echt. Een is een rariteit (hoef niet te zeggen welke ) en de andere laat niet nieuws zien, geen inspiratie?
Een mesh bandje kun je ook apart uitbrengenā¦ā¦
Wat vindt jij? Hot or not?
ik vind het echt niks.
Hit en hit, alleen die 140k voor die 2eā¦.
Dat lijkt mij sterk gezien die lumeshot. Het is saffier of keramisch.
De blauwe ja. Die met de stenen is een misserā¦
De huidige titanium versie - tevens met lumed bezel - heeft ook een alu insert.
Omegaās vind ik (bijna) altijd mooi.
Deze twee rakkers ook (misschien iets minder) maar niet voor de prijzen die circuleren.
Dus
- de eerste gaat nog (prijs aan de hoge kant)
- de tweede is een mwah zonder de prijs te weten en een zeker niet voor die prijs
Hoi & Mis
Lol, Omega kan zich in 1 manier onderscheiden van Rolex en dat is door beschikbaarheid, en dan krijg je zoān mail terugā¦
Ze dwingen je om een extra model te kopen zodat je een nieuwe release mag aanschaffen
Ik blijf dan maar in het Rolex kamp.
Geit en limoen?
Nee zeker niet, denk dat ik hem bij Schaap nog best had kunnen bestellen.
Dit is de tourbillon boutique, uitgebaat door Swatch Group. Als dit zo wereldwijd is toch maar binnenkort een short positie openen š«£
Als ik hem bij A nietkan kopen geef ik mijn geld wel bij B uit denk ik dan. Ga niemand mooie woorden geven voor een horloge oid. Mijn geld niet goed? Geen probleem
Ik ben echt een Omega fan, maar de manier waarom ze met klanten om gaan kan ik me echt niet in vinden. Naast jouw voorbeeld hier, heb ik ook niet echt een prettige ervaring om een NTTD bracelet te kunnen passen. Ik wilde zelfs naar Luxemburg, maar ze hebben niks op voorraad, als ze iets voor je bestellen dan moet je hem vervolgens kopen of hij nou past of niet⦠Voor mij is de keuze dan snel gemaakt, ik ben dan ook blij met mijn bandjes van Steward.
Yes! Netjes toch?
Niet mee eens.
Ik wil onder water in 1 oogopslag kunnen zien hoe laat ik erin ging. De pip dus.
Ik wil niet de bezel aflezen. Zeker niet als er een stroming is, ik mijn buddy in de gaten moet houden, er wat troebel water is etc.
Functionaliteit als eerste.
En dan is het slechts een backup tov de computer.
Oh en achtergrond:
10 jr lang gedoken met mijn 1996 SMP pro (pre Bond, 60 clicks bezel).
Met jou kan ik een biertje drinken en over horloge-ontwerp praten.