Hoe smaken verschillen!! Ik kijk altijd met vlinders in me buik als ik @anon22209226EV zijn Seasmaster zie met deze nato. Heerlijk! Echt een vette stoere uitstraling zo 
Prachtig, ook in blauw 
Daโs helemaal waar. Alleen, doe dan geen wit overhemd met dichtgeknoopte manchetten en een grijze trui. Daar kun je beter een AT, Railmaster of Olympic Timer op leer bij dragen. Ga je voor NATO, dan mag je kleding ook drie tanden meer casual zijn. Denk aan grove linnen overhemden, mouwtjes opgestroopt, misschien zelfs een polo als het weer het al toe begint te laten. 
Evengoed, het is beter dan de bracelet. Die is veel te blingy, zowel in TT als in staal. Terug komende op de vraag van @sinn:
Aangezien Omega geen 39mm op leer, canvas of rubber verkoopt vrees ik dat ik een Tudor BB58 zou scoren. Daar moet je de bracelet dan ook weer af slopen vanwege die gruwelijk lelijke faux rivets, maar eenmaal op leer of NATO heb je dan een 39 x 12 x 48mm duikertje wat gewoon lekker smoelt, vintage kleurstelling goed doet en comfortabel draagt.
Dat gezegd hebbende:

Mag ik de link naar je blog. Mijn vrouw zou dat waarderen. Alvast dank.
Staal