Omega Seamaster 50 years James Bond Limited edition

Prachtig zeg! (tu)

MeistersingerFan Schreef:

veloke Schreef:

,ik koester dit horloge en wacht nog op
een speciale gelegenheid voor het te dragen.

50 jaar James Bond lijkt me gelegenheid genoeg :wink:

Op zich mooi horloge hoor.

Ik snap alleen nog steeds niet zo goed wat er aan
meerwaarde c.q meer aantrekkelijkheid aan zit
t.o.v het gewone horloge.

In de zin van dat ik het model wat hij in de film
dan draagt ( het “gewone seriemodel” ) , dan
eerder/liever zou kopen. Het “echte” horloge wat
hij dan draagt.

Hij loopt zelf ook niet met een horloge met een
pistooltje/kogeltje of wat dan ook erop…

Maar ik heb er niet heel veel kaas van gegeten.
Kan zijn ( of ik heb ergens gelezen ), dat juist
die gewone versie’s dan weer moeilijk aan te komen
zijn ? omdat ze op serienummers gaan dan of zoiets
?

neuh, die gewone versies zijn meestal makkelijker te verkrijgen.

en ket de speciale edities met zo een gimmick van een logo of kogeltje… tja… hoe moet je dat nu uitleggen. je hebt helemaal gelijk dat bond ook niet met zn agent-serialnr. rondloopt. niet echt handig voor een spion om aan te geven dat ie een spion is :stuck_out_tongue:
de vergelijking die ik misschien een beetje kan geven is dat voor sommigen een voetbalshirtje van een club soms niet genoeg is. het rugnummer van de favoriete speler moet er ook op staan. en sommigen gaan zelfs zo ver dat de huidige tags enzo erop moeten staan. ik weet dat t niet goed vergelijkbaar is, maar beetje om je een idee te geven. of dat sommige transformers fans een autobot embleem op hun auto zetten. waarschijnlijk dat hun model niet eens in een film of boek voorkomt, maar toch willen ze zo een kenmerk erop. en laten we t maar niet over hebben dan hun bolide niet in eem robot kan veranderen… :stuck_out_tongue:
verder willen ze bij omega dat je meer horloges bij hen koopt. voor degenen die al een normale smp hebben kan een limited edition die net een beetje afwijkt toch een grote aantrekkingskracht hebben.

over dragen gesproken. ik kan me voorstellen dat t klokje sporadisch of alleen met bepaalde gelegenheden gedragen wordt. het is idd een gebruiksvoorwerp, maar met je zondagspak ga je toch ook niet tuinieren of je oldtimer om boodschappen te doen?

tenminste, zo denk ik er over.