Omega Seamaster 600 klopt het?

Wat een vage toestanden :fog:

1 like

Hij wil er dringend van af, ik begrijp waarom :joy:

2 likes

Dat is dan zeker geen goed teken. Heb nog wel op hun site gekeken, te koop aangeboden was leeg.

1 like

Ah onze grote vriend Anne met z’n eindeloze MP ruilvoorstellen :joy::joy:

3 likes

Had al zo vermoeden dat hij dat is. Heb al jaren geen Facebook meer, maar daar werd je idd ook belaagd met ruilvoorstellen door hem. :joy:

1 like

Aah, Anne weer ‘alive’ ja?
Super irritant, maar waarschijnlijk heeft hij er nog steeds succes mee.

Daar mag hij wel mee gaan uitkijken dan.
Malafide handelaars praktijken & name shaming van een ander berdrijf. (wat dus niet waar is…)

1 like

Nou Watchyouwant is niet zo blij met HF. Kennelijk dus niet gekocht van Spiegelgracht:

5 likes

Zielige manier van handel drijven zeg.

1 like

Die nullen zijn erger

1 like

Ik zal een mail naar hun website sturen dat ik het vervekend vind dat leden van de club waar ik lid van ben als zielepoten worden bestempeld.

:rofl::joy::rofl:

1 like

Oh yeah! :sunglasses:

200

2 likes

Heeft die eigenlijk een naam??

1 like

Animal of course.

2 likes

Op Catawiki staat momenteel ook een vintage Seamaster 600 te koop waarbij de plaatsing van ‘Swiss Made’ en het lettertype van ‘600’ de duidelijkste weggevers zijn dat er mee gerommeld is.

Ik persoonlijk loop met een wijde bocht om die verkoper heen. Maar hij vermeldt wel duidelijk in de advertentie dat het een redial betreft.

afbeelding

Hij had zo de politiek in gekund. :smirk:
Die indices zijn volgens mij ook niet period/type-correct en ‘…professionele refinish van de originele’ :face_with_raised_eyebrow:… als dat zo is, waarom oogt ie dan niet meer als de originele?

1 like

Als het professioneel was gedaan hadden we het niet gezien.
Maar dit is een “professionele refinish”.

Whatever, mafkezen.

Ik heb hier niks mee te maken
Dit horloge behoorde tot voor kort in mijn collectie dat wel :v:

Hmm, indirect wel. Jij had dit horloge verkocht aan Watchyouwant (Anne). Had in jouw marktplaats advertentie niet zien staan dat hij totaal niet klopt. :man_shrugging:t2:

4 likes