Omega Seamaster Cosmic de moeite & kosten waard te servicen/restaureren?

Overigens Ferry Schweizer is geen Omega AD enne tja, ik vind het de moeite waard om een horloge uit een erfenis van een (naar ik aanneem) zeer dierbaar persoon op te laten knappen bij iemand die er bewezen verstand van heeft. Gewoon omdat het priceless is.

Als het budget nu niet toereikend is, …

… dat dus. :slight_smile:

PS Niet iedere Omega AD is ook een ‘OMEGA Service Centre’ (zoals @Horloge24). AD’s zonder gecertificeerd personeel sturen je horloge op.

Waarom stuur je die kennis dan niet naar diegene toe?

1 like

Junior wist je dat Ferrie hoofd TD is geweest bij het Omega service center vroeger…

1 like

Omdat diegene geen ervaring heeft met Omega :wink:

…van Machiel Kalf weet ik, dat-ie daar nog heel goed weggekomen is. Na het (lang geleden alweer) acute sluiten van het Omega-servicepunt in Nederland. Alles gaat nu naar Swatch Brussel… :smirk:

Ferrie is vlgs mij eigenlijk ‘in ruste’ maar zal van tijd tot tijd nog wel eens een voor hem interessant project aanpakken

Time flies. Mijn opleiding bij Machiel is ook alweer 13 jaar terug.

Onder andere. Hij heeft héél veel voor/met Omega gedaan.
Wat is precies je punt?

Je was toch op zoek naar iemand met verstand van zaken, vandaar deze suggestie of bijvoorbeeld André (@horloge24). Ik zie trouwens dat ik de voornaam verkeerd geschreven heb, sorry Ferrie. :sunglasses:

Hij kan je nog wel helpen hoor, als niet zelf dan wel binnen zijn netwerk.

Maar ja, allemaal te duur. :see_no_evil:

Ik vond dat je Ferrie niet de ‘credits’ gaf die hij m.i. verdiende met je eerste antwoord in mijn optiek

Ja sorry, hij is nu eenmaal geen AD en ook nooit geweest. Wel een ‘Omega Steunpunt’ overigens. Maar goed, ik stop ermee. Succes met de zoektocht! :+1:t2:

1 like