Omega seamaster deville goud 1971 automatic

Ik vraag me af waarom je zo bang bent dat er iets mee gebeurt. Je hebt hem kennelijk al wel jaren op zolder liggen zonder dat je er naar omgekeken hebt en bood hem te koop aan op marktplaats dus echt gehecht lijk je er niet aan.
Als je hem draagt, gebruik je het in ieder geval waar het voor gemaakt is.

1 like

Hoi Arjan,

Mooi verhaal en prachtig horloge. Wellicht dat je hem nu niet zal dragen en het geld erg trekt. Ik zou hem houden en pas over een aantal jaren een besluit nemen over de verkoopā€¦gegarandeerd dat hij dan blijft!! De kans dat hij dan minder waard is is overigens erg onwasrschijnlijk eerder het tegenover gestelde.

Succes met je beslissing.

Gr. Men

Zet er een mooi diepdonkerbruin crocobandje op, ik kan me helemaal voorstellen hoe gaaf dat er ineens uit ziet. Met die gouden band zou ik ook niet gaan lopen, maar wanneer je een leren band erop zet dan is het een mooi vintage horloge met wat gouden details.

Band eraf, leg die maar weer op zolder maar wees er wel zuinig op! Mooie band erop, en dragen maar. (Oja; en zorg wel ff voor dat oliebeurtje).

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij kan die band er helemaal niet af. :sunglasses:

1 like

ow. Haha! Vergeet mijn vorige post dan maar :wink:
Anders wordt het ook zo drastisch meteenā€¦

Inderdaad. :joy:

Ben overigens met je eens dat een mooie bruine band niet zou misstaan; zoā€™n compleet gouden band vind ik persoonlijk toch meer iets voor dames.
Misschien is dat overigens een tip, wellicht heeft @arjan1 een vrouw of vriendin die hem af en toe dragen wil? Naar huidige maatstaven kan het qua afmetingen best als dameshorloge.

1 like

Vaak is de bandlengte bij geintegreerde jewelry bracelets helaas niet te wijzigen zonder bovenstaande tool :wink:

1 like

De band is een geheel met het horloge inderdaad aan de fotos te zien en bijna altijd zijn dit geheel gouden horloges bij Omega.
Een vriend van me heeft een soort gelijk exemplaar en ik vind het erg mooi.
Is ook wel meer waard dan een paar honderd euro hoor wat ik hierboven ergens lasā€¦
Zeker met doos en papieren

Hmmm dan moet degene die het eventueel wil gaan dragen dus bij voorkeur net zoā€™n pols hebben als opa destijds had. :grin:

1 like

Pracht exemplaar. Ik deze deze niet wegdoen. Gewoon houden en af en toe dragen. Het verhaal er achter is meer waard dan geld.

Yep. Heb ook zoiets liggen. Mijn opties zijn verkopen, of 20 kilo aankomen. Ik ben er nog niet helemaal uit :wink:

3 likes

Draag 'm voorlopig dan om je bovenbeen als je er nog niet uit bent :wink:

1 like

Erg leuk om te lezen , ik denk dat je de smaak te pakken hebt.

Het horloge zeker houden en koesteren vanwege de herinneringen.
Een service beurt geven , een mooi plekje in huis vinden op een horloge standaard of zo en er van genieten!

Verkopen krijg je zeker spijt van.
Bedankt voor je verhaal , hier op het forum wat advies vragen is zeker een verstandig besluit geweest!

Welcome to the family! :thumbsup: